Side 8 av 8 Først 12345678
Viser søkeresultater 71 til 75 av 75
    Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Han har vel ikke åpna bok på ei stønn han derre ?
    Best å printe ut en artikkel fra den intilligensiaen han selv tillhører da vel ?
    http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/pa_l ... ID=1501521

Hvis han har samme tastaturet som jeg har burde han finne mye om dette.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Nordland
    Alder
    44
    Meldinger
    533

Standard Levaxin

Er det andre her som tar levaxin og blir dårligere etter hver dose? omså fortsatte dere med det eller gikk dere over til noe annet?

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Jeg ble jo bare dårligere og dårligere så lenge jeg var på Levaxin jeg da. I 16år forordnet legene bare mer av det samme og bare så på at jeg ble verre og verre.
    Internett hadde jo vært en stund, men det var først på 2000-tallet det ble skikkelig kapasitet på søkemotorene og da fant jeg jo ut at det fantes masse stoffskiftemedisin - noe legene hadde benektet i alle år. Jeg spurte jo - for det de ga meg virket ikke godt nok. Jeg oppdaget jo at jeg ikke klarte meg lenge uten (mer enn 10dager var helt umulig) så jeg opplevde virkelig hva Catch22 betyr på kroppen.

Du har jo beskrevet din situasjon og symptomer såvidt bra at jeg kjenner godt igjen dem. Du har mange likhetspunkter med den tia jeg var i oppstart på Levaxin.
    Likevel vet jeg jo ingenting ! Lavt stoffskifte er jo ikke en entydig sak.
    Men det vil iallfall ikke skade deg å prøve Armour eller Westroid.
    Virker det ikke godt nok det heller, så har du jo bare fått en erfaring.
    De fleste leger er likevel livredde for at du skal få tilegne deg den erfaringen. Og det er jo komplett uforståelig.

Jeg fikk en positiv opplevelse fra dag en, men jeg har gjort mange feil før jeg kom opp på en rimelig dosering. Likevel har jeg aldri en gang tenkt tanken om å gå tilbake til Levaxin.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Nordland
    Alder
    44
    Meldinger
    533

Standard

. Jeg oppdaget jo at jeg ikke klarte meg lenge uten (mer enn 10dager var helt umulig) så jeg opplevde virkelig hva Catch22 betyr på kroppen.

Hva mener du med det ?

Hvilke symptomer fikk du ved å kutte ut levaxin?

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Catch22 er uttrykk fra en film og er kommet til å bety at uansett hva du gjør så blir det feil.
    Altså du blir syk av å spise Levaxin, men det blir du om du lar det være også.

Da jeg kuttet ut Levaxin ble jeg først veldig mye bedre, og dette varte en uke, så merket jeg stigende symptomer noen dager til jeg begynte å ta Levaxin igjen.
    Symptomene like før jeg begynte å ta Levaxin igjen var at det ble enda mer tåke i hodet og jeg orket ikke trene og jeg frøs og jeg lærte meg å kjenne når jeg måtte begynne igjen.

Ã…rsaken til at jeg kuttet var å få en pause fra symptomene, og det verste var vel influensafølelsen, men jeg hadde svært mange.

Side 8 av 8 Først 12345678

Lignende tråder

1. Hva er symptomene på overdosering?
    Av pingu i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 3
    Siste melding: 16-12-07, 19:48
  2. Er disse symptomene "normale"?
    Av Node i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 9
    Siste melding: 23-11-07, 15:14
  3. Svar: 6
    Siste melding: 10-06-07, 13:36

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder