Side 8 av 10 Først 12345678910 Siste
Viser søkeresultater 71 til 80 av 99
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Vestfold
    Alder
    67
    Meldinger
    61

Standard

Har hørt at det kalles for nervesmerter. Man kan liksom ikke trekke pusten dypt for da blir det verre. Helt ufarlige saker. Var mye plaget med det da jeg var UNG!!! hehe.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Hei ja det er kansje muskelsmerter, fikk litt idag da jeg trente også stresser for mye så er nok ikke vente
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

baremei Gjest

Standard

Jeg burde føyd til: hvis smertene kommer av overdosering betyr det at hjertet faktisk sliter, og er slett ikke til å spøke med.

Det er dønn alvorlig!

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Vestfold
    Alder
    67
    Meldinger
    61

Standard

Ja det er hardt for hjertet å være overdosert!!!!!!!!

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Oki kan være overdosert også men hvordan merke det ? Og hvordan vite at det er tifellet ? Når jeg ikke vet og kansje ikke legen hva gjør man da ? HM
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

baremei Gjest

Standard

Du er jo bare nødt til å snakke med legen din, og slike smerter skal undersøkes uansett antatt årsak.

Du kan også dra på legevakten når smertene er ille.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Ja det kan jeg jo men jeg vil ikke virke som sånn Hypokonder eller hva det heter

Kansje er det hjerte som sier ifra du stresser for mye du er for redd du er alt på en gang og så kommer det, rart jeg ikke har dødt da egentlig sånn som jeg har holdt på, sier ofte en dag orker ikke mitt hjerte mer for den sier ifra tror jeg men jeg hører ikke på den da.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Armene

Har vondt i armene og skuldrene kjennes ut som de detter av på en måte eller de orker ikke være armer :,( Jeg har ikke løftet noe tungt :,( Føles litt som noe spiser på de og på en måte vet det er rart men det er noe muffins ja Det gjør vondt og lene armene imot noe det føles sårt :,(

Det har vart i noen dager nå og synes det blir værre noen andre som har kjent dette og aner hva det kommer av ?

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

kan du ha fått senebetennelse i skuldrene?
    det føles på en måte sånn...
    om det er det er enesteløsning total avlastning noen dager. om det ikke hjelper er vel kortisonbehandling en mulighet, men det er ofte å begynne på en ond sirkel der man må ha oftere og oftere kortisonsprøyter.

aner ikke om det kan være noe annet?

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    125

Standard

Synes også det kan virke som en senebetennelse, eller det kan også være en låsing i nakken.

Se om du kommer like langt med å se til sides på begge sider. (over skuldra) Ofte slår en låsning til slik at en ikke klarer dette like godt til begge sider. Med meg gjør det utslag på èn side når det er låsning og da er det kun kiropraktor og smertelindring som hjelper.

Vær obs på å ikke belaste - også statisk belastning som f.eks. å jobbe med data, strikking etc.

God bedring ;-)

Side 8 av 10 Først 12345678910 Siste

Lignende tråder

1. Skjelvinger
    Av Anne Ma i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 50
    Siste melding: 07-03-08, 21:06
  2. Ræva dag i dag. Skjelvinger ut av en annen verden...
    Av Thomas i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 3
    Siste melding: 25-03-07, 19:56
  3. skjelvinger
    Av pling i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 3
    Siste melding: 19-03-07, 23:15
  4. Jeg har så vondt..
    Av Leya i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 8
    Siste melding: 14-08-05, 22:31

Bokmerker