Side 8 av 10 Først 12345678910 Siste
Viser søkeresultater 71 til 80 av 92
    Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Ja det er det sikkert - det pleier ikke være så værst sant det hu sier.
    Jeg skjønnte det jo - til slutt da.
    Jeg er lynkjapp da baremei - bare jeg får tenkt meg litt om først.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Finn lurer på en ting hvorfor erter de deg her inne sier liksom nå kommer Finn og sier osv ? Unnskyld jeg spør :,(
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Standard

Hmm... vi skulle hatt en chat...

*grubler*

Får se om jeg kanskje får innstallert det en gang...
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Chat hadde vært artig vettu
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Standard

Siden denne tråden har sklidd ut en del nå, har jeg flyttet den til en annen kategori. Så da er det bare å fortsette her!

Sånn så det ut utenfor hos meg i morges:

Litt disig her, Oslofjorden og Nesodden skimtes i det fjerne:
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Så fint du har det Fine bilder og fin Utsikt

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Så fint du har det Sonja. Fint bilde du også Nora.

Til Lilja

Ser at du skriver om katter som forsvinner. Har du vurdert å få et halsbånd med navn på eller øremerke katten din ( fås gjort hos vetrinær)?
    Da går det jo an å se hvor den hører til. Det er også mulig å få merket katten med mikrochips hos vetrinær.

Når det gjelder dette med at katter kan gi seg til hos andre så har jeg ikke tro på at en katt som har det bra der den bor gjør det. Det er nå min personlige tro da.

Ved flytting kan det hende at en katt søker seg tilbake til sitt tidligere hjemsted. Dette kan unngås ved å holde den inne i 2 uker.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

cathrin

Ukastrerte hannkatter kan forsvinne i uker/måneder uansett hvor godt de har det - hadde en slik i mange, mange år. Han stortrivdes så du måtte ha sett det for å tro det. Han purret så høyt at han rett og slett utviklet et "høygir" - vi holdt på le oss ihjel av ham.

Den ene katten vi har nå har vært hjemløs og vi har tatt den til oss i samarbeid med dyrebeskyttelsen. Den er kastrert med den vandrer også. Den er så lykkelig at den smiler fra øre til øre hele tiden når den er hjemme. Koser noe helt forskrekkelig denne også. Men jeg tror den løper litt tilbake der den engang kom ifra, evt, andre steder som har matet den før den dukket opp og ble værende her i lange tider. Jeg tror den har fått "tater-blod". Den har streifet så mye som liten, at det rett og slett ligger helt fundamentalt i ham. Men det er rart - det er det. Den kan være hjemme i månedsvis, før den tar av. I fjor var den vel vekk i 3 måneder. Var sikker på den var død. Så kom den plutselig tuslende. Ofte er den en uke borte, og en uke hjemme. Nok en liten "pendler" dette. Det eneste jeg vet er at den er mye på skauen, for den kan ha opptil 30 flått på seg når den kommer hjem (hvis den ikke har fått medisin mot dette da).

Men det er en veldig god ide med å merke kattene. Men hvis det er med halsbånd, så må det være et som de lett kan få vridd seg ut av, ellers kan de bli kvelt hvis de henger fast.

Ã…ja, vi har forresten en drøss av nabokatter som er desperate etter å flytte inn her. Nei, katter er nok en merkelig rase, frie sjeler.

Vi har forresten en - et skikkelig naut (han kunne egentlig godt forsvinne litt på skauen), han forlater oss ikke i det hele tatt. Når han kommer ut, ligger han bare rett utenfor til den kommer inn igjen. Han kan ikke fordra meg, enda jeg bare er snill med den og den som mater den - men han elsker ungene, og det er jo gøy da. Men vi er ganske sikre på at den er litt hjerneskadet, kanskje noe innavl eller noe.
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    151

Standard

Det blir sagt at katter velger sin familie, ikke omvendt. :P

Side 8 av 10 Først 12345678910 Siste

Lignende tråder

1. Lavt stoffskifte, selvom ikke s-ft4 er unormal?
    Av gretal i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 44
    Siste melding: 29-06-08, 15:30
  2. Vanlig å rase ned i vekt med lavt stoffskifte
    Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 9
    Siste melding: 22-07-07, 23:40
  3. Lavt stoffskifte og vekt
    Av Kathrine i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 6
    Siste melding: 12-06-07, 20:33
  4. Hvordan klare gå ned i vekt?
    Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?
    Svar: 82
    Siste melding: 08-04-07, 22:58

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn