Viser søkeresultater 61 til 65 av 65
-
11-04-10, 13:08 #61
Sv: Lavt stoffskifte. Ikke noe poeng å sette igang behandling?
Ja, jeg skal holde dere oppdatert. Nå er jeg på dag 3.. og jeg har gått ned 1,2 kg! Så der har i alle fall levaxinen satt i gang en trigger. Jeg føler meg også lettere til sinns. Har hatt litt murring i korsrygg og ben. Men vet ikke om det har noe med levaxinen å gjøre.
Håper jeg kan få livet mitt tilbake.
-
11-04-10, 14:06 #62
Her kan jeg sikkert snakke for alle her Moxa : Det gjør vi også !
Får håpe den gode utviklig fortsetter.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
15-04-10, 10:42 #63
Oppdatering etter 1 uke med levaxin:
Vekten står stille, men er ikke like trøtt som før. I dag sto jeg opp i 8 tiden av meg selv.. Og jeg kan ikke huske sist jeg sto opp så tidlig frivillig... Det er i alle fall 5 år siden!!
OBS: MENER SELVFØLGELIG IKKE MG SOM JEG SKRIVER LENGER OPPE i tidligere innlegg.. MENER MIKROGRAM!! Ellers hadde jeg vel verdt temmelig død/forgiftet tenker jeg
-
15-04-10, 11:00 #64
Dette høres jo veldig bra ut Moxa!
-
17-04-10, 12:52 #65
Ja, deilig å få et par timer mer ut av døgnet.
Nå gleder jeg meg til resten av frynsegodene.. men det kan jo ta lang tid, så jeg er innsmørt med tålmodighet.. hehe..
Lignende tråder
-
IVF-behandling og lavt stoffskifte. Erfaringer?
Av Hilma i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 23-10-09, 16:31 -
Behandling af lavt stofskifte med ikke-syntetiske lægemidler
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 09-10-09, 20:05
Svar med sitat
Bokmerker