Side 7 av 7 Først 1234567
Viser søkeresultater 61 til 62 av 62
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    danmark
    Meldinger
    45

Standard nye tal...

..er på arbejde idag, så jeg har lige taget en blodprøve..og her blev jeg noget overrasket...
    Siden d 11.12.07 er mit TSH gået fra 1,2 til 3,0.....så måske er det derfor jeg de sidste 14 dage er begyndt at få symptomer igen.. Men samtidig med er mit T3-tal blevet bedre...gad vide hvordan det kan hænge sammen??
    Ã…hhh, der er så mange spørgsmål....

mvh
    Anja

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: nogle der kan hjælpe mig??

Sitat Opprinnelig skrevet av 78lykke Vis post
    Men samtidig bliver jeg også lidt bange for at alt dette er bare for at finde en forklaring,- og at det slet ikke er det. Føler jo at min læge ikke tager det seriøst, og han virkede ret irreteret på mig tilsidst, som om jeg er en hypokonder og bare prøver at lede min angst tilstand hen på en forklarlig årsag..forstår du??
    Nå, det blev en lidt længere forklaring.
    mvh
    Lykke
    Hej Lykke

Jeg er ikke gitteh, men jo, jeg kan godt forstå dig. Jeg har lige kigget på din megalange tråd her: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=8685 og ser at du skrev dit indlæg her for 2 år siden, så tilbage er bare håbet om, at de to sidste år er gået bedre for dig, end årene forinden. For guderne må vide, at det ikke var en dans på roser, at være dig.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Side 7 av 7 Først 1234567

Lignende tråder

1. Disease Mongering eller Klunseri i Sygdom
    Av Anisa i forumet Medisinalindustri
    Svar: 9
    Siste melding: 10-04-12, 17:30
  2. Thyreoidea-sygdom og psykisk helbred
    Av Anisa i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 11
    Siste melding: 04-07-11, 10:45
  3. Hypothyreose eller binyrene?
    Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 14-11-09, 14:13
  4. Hypothyreose og hjerte sygdom
    Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 0
    Siste melding: 23-03-09, 14:38

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine