Viser søkeresultater 51 til 59 av 59
Threaded View
-
11-11-09, 09:18 #1
Legen min sier jeg er overdosert
Hei
Jeg er ny her
! Har imidlertid hatt lavt stoffskifte ca 4 år og tatt medisiner for dette, de 2 siste årene armour. Disse to siste årene så her jeg fungert noenlunde, men fra i vår, utover sommeren og i høst så har det bare gått en vei.
Dosen min siste halvår har vært 150 mg armour.
Mine siste prøver viser stadig nedgang i TSH nå 0,01 og stadig reduksjon av Ft4 nå på 9, TPO over 1000. Legen min sier jeg er overdosert og for ca 2 uker så måtte jeg slutte å ta medisin i nesten en uke pga av skjelvinger etc. Føler meg fullstendig utkjørt.. Får lov til å ta 50 mg nå. Legen har tatt kontakt med endokrinolog på sykehuset som bestemte at jeg skulle ta hormonscreening og disse har jeg ikke fått svar på ennå.
Hva i alle dager kan dette bety? Jeg fryser, svetter om en annen og er overfølsom og lettskremt. Jeg føler meg som ett nervevrak med brainfog
Er det andre som har opplevd dette her? Jeg har sånn hjernetåke at jeg ikke klarer å lete her inne på forumet engang så ha meg unnskyldt om jeg har oversett opplagte svar...
Lignende tråder
-
Overdosert?
Av Pusen i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:32 -
Helse- og omsorgsminister sier....
Av Mod i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 07-05-09, 21:44 -
Legen mener jeg er overdosert, jeg er uenig...
Av Vimseliten i forumet BlodprøverSvar: 26Siste melding: 18-03-09, 14:31 -
Hva sier TRAS noe om?
Av Carro i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 18-03-09, 10:01

Svar med sitat
Bokmerker