Viser søkeresultater 51 til 54 av 54
-
07-05-09, 14:00 #51
Sv: kraftige menstruasjoner
Orker ikke vente på at det skal skje. Har vert syk i mange år, og har nå gått ned i dose - og siste menstruasjon var så ille at jeg trodde jeg skulle dø. Jeg svimte av mens jeg låg i senga, sambo fikk ikke kontakt med meg på et halvt minutt. Ble redd når jeg hørte det, mest fordi han selv var så vettskremt at han ville ha meg på legevakta. Men det hadde vert flaut å gå på legevakta for menstruasjonssmerter...
Jeg vil bli kvitt problemet. Har mensen en uke, deretter to " friske" uker, så ny uke, så det er ikke en måned mellom hver, og det er et sannt mareritt. Hatt det siden jeg var 12 år og blir aldri vant til det...
Når jeg ikke vil ha barn uansett, så skjønner jeg ikke at jeg orker...
Greide ikke å fullføre skolen på grunn av dette - så ille er det...Ny og forvirret hypo...
Maikas dagbok
-
07-05-09, 14:03 #52
Nej maika
Så længe man har sin livmoder og hypofysen sender signaler til "slimhinden" som den skal adlyde med at bløde - bløder man.
Gunnda
- har ret. Maika? Du skal jo snart til en ny læge. Hold ud gennem den tid det tager at komme i bedring, hvis den nye læge er bedre end den gamle (ikke svært som jeg læser det du har skrevet), og så kan det ske, at dine plager ikke alene aftager, men måske endda bliver helt væk (menstruationsplager).
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
07-05-09, 14:08 #53
Takk for omtanke
Jeg skal høre på dere kloke damer her inne og gå til nye fastlegen med hevet hode
Ble bare litt sjokkert når jeg ringte og skulle bestille første time forige uke, legesekretæren var nemlig sur og irritabel som en gammel sokk... Finnes det ikke EEEN eneste hyggelig legesekretær her i landet??? Herregud altså... i tillegg ble jeg spurt om yrke.. Hva har det med saken å gjøre? Blir alltid så lei meg når jeg blir spurt om yrke. Da føler jeg meg alltid så mindreverdig... (uføretrygdet)
Ny og forvirret hypo...
Maikas dagbok
-
13-09-09, 14:28 #54
Menstruasjon og stoffskifte
Lurer litt på hvordan menstruasjonen påvirker sykdommen hos dere som har hypothyreose? Grunnen til at jeg spør er at jeg selv oftest blir mye dårligere under menstruasjonen. Selv om jeg ikke alltid blør rikelig eller har menstruasjonssmerter. Jeg har en ustabil syklus, som regel mellom 25-40 dager. Det varierer også hvor kraftig menstruasjonen er, og smertene kan være alt fra intense
til helt fraværende. Siden jeg mistenker at jeg har eller er i ferd med å få lavt stoffskifte lurer jeg på om det er noen sammenheng der
Lignende tråder
-
Påvirkes blodprøveresultatene av menstruasjon?
Av Linn i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 05-01-07, 22:35

Svar med sitat
Bokmerker