Viser søkeresultater 51 til 52 av 52
-
13-08-05, 11:34 #51ehv Gjest
antidepressive
Har hatt diagnose lav stoffskifte i 4 år. alt starta med depresjon, men det tok et år før legene fant ut til stoffskifte! har spist entidepressive i 4 år. de hjelper, men ifor høst måtte bytte siden den æ tok funka ikke lenger. pr idag er trøtt og trasig, tok blodprøve, tsh 2 og th4 17. skulle være normalt det. føler det ikke sånn. har i det siste surfa på nett og lest deres innlegg og har begynt å skjønne at levaxin alene er ikke nok svaret for meg. har bestilt legetime men usikkert når æ får den for fastlegen er permitert for et år! lurer på om sånn endokrinolog(sikkert fel skrevet) kunne være til hjelp og hvordan få legen til å sende meg dit? har også vurdert og gradvis begynt med lindberg diett . kjenner på meg at all slags mat er ikke like bra for meg. har mye ondt i magen, lite matlyst, oppblåst i magen. Så jeg lurer på hva jeg skal kreve av legen neste gang?
-
13-08-05, 11:57 #52
Dette er kjente symptomer for meg og de forsvant alle sammen etter at jeg begynte med Armour.
Prøv å søke litt på Armour, kanskje det er noe for deg også ?
Ikke alle får tilstrekkelig effekt av Levaxin.
Armour får du hvis legen vil søke om "registreringsfritak". Et argument som er vanskelig å overse, er " Levaxin har ikke nok effekt lenger, derfor vil jeg prøve noe annet".
Kan være lurt å prøve en Endokrinolog også da. De jobber på sykehus og fastlegen skal henvise deg viss du ber om det.
Møter du ikke forståelse så prøv Balderklinikken i Oslo.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Svar med sitat
Bokmerker