Viser søkeresultater 51 til 60 av 116
-
20-09-07, 18:08 #51
Hadde jeg hatt slikt som du opplever hadde jeg ikke vært sen om å prøve ett eller annet.
Sier jeg nå - etter 16år på feil medisin...........• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
20-09-07, 19:14 #52
Ja du sier prøver noe annet.... da tenker du på Armour eller? Tror du det vil være fornuftig å trappe ned levaxin og liotyroning i samråd med legen eog prøve å se korsn jeg fungerer en stund uten medisin før jeg går over eventuellt på armour da?
-
20-09-07, 20:31 #53
Først må du jo være sikker på at du virkelig er behandlingstrengende.
Er kjertelen u-produktiv ?
Hvordan er det fastslått ?
Om så er - har du jo din erfaring sålangt med hvordan syntetisk thyroxin virker på deg, så da blir det en vurdering og et valg du må ta.
Ingen vil hjelpe deg med det i det tradisjonelle helsevesen - de har sin doktrine å rette seg etter.
Jeg vet ikke om andre enn Balderklinikken som er nogenlunde uhildet på dette punktet.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
20-09-07, 20:45 #54
Nei som sagt blei svimla litt etter en eksamen jeg hadde jobba våkenatt på, tok prøve og en uke etterpå var jeg på levaxin etter 8,1 i TSH. Jeg ante ikke ka lavt stoffskifte var da så jeg begynte nu bare på det...
Og som nevnt tidligere når jeg var hos Homopat hadde hun et aparat som hun kunne se hvordan organene mine var, da sa hun at kjertelen min produserte......
Ja balderklinikken ja.... er jo sykt at fastlegen ikke kan hjelpe meg... men men uansett takk for alle svar, skal ta en blodprøve nå snart (den siste fra oftebro var fra 23 august), så får vi se ka den viser
-
20-09-07, 21:01 #55
Vel - et apparat som kunne se om kjertelen produserte ?
Nope - det finnes ikke.
Det som er viktig for deg er finne ut om du har antistoffer - eller ikke.
Det vil ha avgjørende betydning på valg av behanding.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
20-09-07, 21:05 #56
Det var et apparat der du får elektroder til hode og hendene og må ha føtterne på et instrument. Ho kunne ut fra det se om de var slik de skulle være. Så blant annet at tarmen min var i ubalanse, mens ho sa at kjertelen produserte...rart om ho løy da hehe. Og jeg har ikke funnet noen antistoffer
-
20-09-07, 21:13 #57
Om dine antistoffprøver er negative kan det jo vært en forbigående sak som har rettet seg og som er blitt medisinert sønder og sammen.
Da er det ikke lett å finne ut av.
Men mange har ikke antistoffer - likevel tar kjertelen kvelden.
Slik er jo jeg bla.
Det som da vil være eneste mulighet er å slutte med all thyroxin å se om det retter seg mens man tar prøver hver 14dag.
Ka være hardt hvis det viser seg at kjertelen ikke produserer.........• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
20-09-07, 23:16 #58
Hm... Jeg var også til homøopat en gang. Han fant heller ikke at kjertelen ikke virket (med et slikt apparat), så vidt jeg husker - i så fall kan det ikke ha vært mye. For han mente heller at jeg hadde problemer i et annet funksjons-system, var det mage-tarm eller noe helt annet?
Jeg har jo antistoffer, så... Men jeg har da også mye problemer med mage-tarm, så.....
Så skulle jeg spise thuja for et eller annet, tror ikke det virket noe særlig.
Og så skulle jeg få akupunktur for noe, men det orket jeg ikke så mange gangene for jeg holdt på å fryse meg ihjel.
Så jeg konkluderte med at dette ikke virket, men jeg er ikke så sikker på at det er enten 0 eller 100% noe som helst sted jeg..."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
21-09-07, 15:02 #59
Vil bare minne om at det var homøopat som - ved irisdiagnostikk - fortalte meg at jeg hadde hypothyreose. Legen bare fnyste av det da jeg oppsøkte ham, men etter blodprøver så var han ikke lenger i tvil...
Ikke så verst disse homøopatene!• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
21-09-07, 16:07 #60
Tror absolutt at det finnes gode homeopater der ute. Og når de finner årsaken slik som hos deg Yvette så er det jo brilliant!!!
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Svar med sitat
Bokmerker