Side 6 av 8 Først 12345678 Siste
Viser søkeresultater 51 til 60 av 73
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    34

Standard

Så morsomt!!

Lenge til jeg skal på UL - i september...

Koselig navn, forresten.

Har du flere barn?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Lena, Toten
    Meldinger
    219

Standard

Samboeren min har 3 barn.. fra forrige ekteskap, men de er 8-10-13 år gamle så det er som å starte på nytt

Vi syns Nikolai er et veldig fint navn så vi er veldig fornøyd vi kom frem til det og at begge liker det..

Du må bare glede deg til UL.. en fantastisk opplevelse

Medlem siden
    Jun 2007
    Sted
    Malvik
    Alder
    61
    Meldinger
    70

Standard

Så spennende.
    Var med dattera mi på ultralyd i dag jeg, den fjerde ultralyden hennes.
    Hun har hatt en del problemer i svangerskapet, derfor alle ultralydene.
    Nå er hun 39 uker på vei, og det nærmer seg kraftig.
    Hun er ung og blir alene med den lille, og derfor skal jeg være med på fødselen.
    Blir forresten en gutt som skal hete Lucas Eben, og han ser ut til å bli ganske stor. Ble estimert i dag til å veie ca 4200 gram ved fødselen dersom hun går en uke til

Medlem siden
    May 2007
    Meldinger
    73

Standard

Gratulerer så mye med en liten gutt i magen.

Det er så utrolig deilig å se det lille menneske som ligger å "svømmer" i magen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Lena, Toten
    Meldinger
    219

Standard oppdatering på min graviditet.

Nå er jeg 22 uker + 2 dager på vei. Var en tur hos legen i dag. Fikk høre hjertet til nurket mitt igjen, *kjempkos* har veldig lavt blodtrykk 95/60. Hva kan jeg gjøre for å få det opp???

Har gått litt ned på dosa med levaxin. Fikk litt problemer med og sove samt hjertet dundret i vei, bedre nå. gikk ned bare fra 125 mg i 7 dager til 125 mg i 6 dager og 100 mg 1 dag.

Har bare gått opp 3 kilo siden graviditeten og er kjempeoverrasket pga det. har jo gått opp bare jeg gikk forbi en butikk.

Har fått litt bekkenplager så det er litt vondt og gå rundt.

liten oppdatering fra min side

Medlem siden
    Apr 2007
    Meldinger
    94

Standard

Så koselig å høre hjertelyden igjen

For det lave blodtrykket må du drikke mye, gjerne noe med salt i for det binder vannet og holder væske tilbake i kroppen. Farris er et godt alternativ. Drikker det mye selv, har også lavt blodtrykk.
    Ellers er det bare sunt for fosteret at du har lavt blodtrykk.

Jeg er 19+2 i dag og på ultralyden viste det seg at vi venter ei jente Og jeg som trodde det var gutt, he,he. Den lille frøkna sparker som bare det, herlig følelse. Ellers har jeg en del vondt i hodet og tror jeg har fått svangerskapskløe. Klør noe vanvittig over hele kroppen, spesielt om natten.

Jeg må hele tiden øke Levaxinen og likevel vil ikke TSH under 2
    Endokrinologene er likevel veldig fornøyde med verdiene mine, så da får jeg vel stole på det. Tar 75mcg hver dag nå.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Lena, Toten
    Meldinger
    219

Standard

Så koselig at dere venter jente da Har dere noe navn ennå eller?

Jeg flyr på do hele tiden så alt jeg drikker går rett igjennom meg..
    Hvorfor er det sundt for fosteret at jeg har lavt blodtrykk??

Synd at du har så mye vondt i hodet. har legen sagt noe om det eller??

Har verken det eller kløe. har bare bekkensmerter, ikke akkurat så morsomt. Legen ville sykemelde meg mere men foreløpig jobber jeg 80%. 5 aug skal jeg tilbake så da får vi se hva det blir til da Om du går på facebook eller hjemmesiden min så ser du bilder av den gedigne magen min den har blitt enorm..

Medlem siden
    Apr 2007
    Meldinger
    94

Standard

Nei, vi har ikke bestemt oss for navn ennå, men vi har jo god tid

Prøv å spis noe salt, det holder på vannet. Ã… ha lavt blodtrykk er ikke farlig annet enn at det kan være ubehagelig om man blir svimmel. Det beskytter blant annet mot hjerte-og karsykdommer. Det er høyt blodtrykk som er farlig. Det lave blodtrykket forbedrer blodtilførselen og næringen til fosteret ditt. Det er jo ganske vanlig å få lavt blodtrykk når man er gravid på grunn av det økte plasmavolumet. Jeg har ikke lavt blodtrykk til vanlig, men har fått det etter jeg ble gravid.

Alt annet hos meg ser fint ut (blodtrykk og blodprøver), så legen mener at hodepinen min er helt ufarlig. Er vel bare en plage jeg må leve med. Men det går fint om jeg holder meg i ro, jeg tørr ikke ta noe for det. Kan jo ta Paracet, men prøver å la være. Har klart meg uten til nå. Bare den lille jenta mi har det bra, skal jeg holde ut

Har også hatt litt vondt i bekkenet, men det er hvis jeg har gått eller stått for lenge. Vanligvis har jeg ingen problemer med det ennå. Får håpe det ikke blir verre for deg. Hvis det gjør det, kan du få henvisning til fysioterapeut og bassengtrening.

Magen min er også blitt stor nå, men har bare lagt på meg 4kg til nå. Blir nok mer etterhvert. Skal sjekke magen din på Faceboook Synes det er så koselig med stor mage, gleder meg til den bli enda større.

Medlem siden
    Aug 2007
    Meldinger
    7

Standard

Hei jenter
    Jeg er også gravid, er i uke 23+5 nå i dag.
    Jeg fikk vite på UL at vi venter en gutt, selv om jeg var sikker på at det var en jentehehe. Spennende med gutt også da jeg har jente fra før

Jeg ser at dere også har lavt blodtrykk, sist jeg var hos legen hadde jeg 95/50 og han var veldig fornøyd med det.Jeg ligger normalt ganske lavt.Men så lenge han sier det er fint så stoler jeg på det.

Er det vanlig at vi med Hypoterose har lavt blodtrykk eller?

Jeg kjenner meg igjen i mye av det dere skriver, selv har jeg også fått bekkenløsning men har ikke sykemld meg enda. Jeg er strålende fornøyd dette svangerskapet egentlig.
    Forgje var helt sinnsykt, med store problemer med stoffskiftet og prolaps med bekkenløsnng på topp.hehe. så da sleit jeg endel ja.I tilleg hadde jeg ødem 3 i sikkert 2 mnd. La på meg 25 kg til sammen.HERREGUD.
    Denne gangen har jeg lagt på meg 2 kg så er fornøyd med det ja Har ikke tid nå til å sitte stille da jeg løper etter en 1 åring når jeg ikke er på jobb.
    Hilsen Leia

Medlem siden
    Apr 2007
    Meldinger
    94

Standard

Hei Leia

Gratulerer med en liten guttebaby! Så koselig med en av hver

Jeg vet ikke om det er vanlig med lavt blodtrykk ved hypothyreose (jeg er ingen ekspert på denne sykdommen ennå, da den hos meg er ganske nyoppdaget), men jeg har ikke lavt blodtrykk til vanlig. Det er derimot veldig vanlig å få lavere blodtrykk når man er gravid for å sikre god blodgjennomstrømning i til fosteret. Så som legen din sier er det lave blodtrykket bare bra.

Godt at du er så god form denne gangen. Selv har jeg lagt på meg åtte kilo til nå, men jeg har en del å gå på, er altfor tynn til vanlig. Deilig å kunne bli litt frodig, for en gang skyld

Side 6 av 8 Først 12345678 Siste

Lignende tråder

1. Forvirret over Hashimotos info
    Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 14
    Siste melding: 10-04-09, 13:52

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn