Viser søkeresultater 51 til 60 av 340
-
11-05-06, 20:58 #51
Hei. Jeg blir heldigvis ikke deppa, kun veldig lite trivelig åha med å gjøre. F.eks helt manko på tålmodighet og ett grise-sinne uten like. :twisted:
Jeg har kjøpt folinsyre på apoteket, men i følge doktordama så er B-vitaminer til en brøkdel av prisen kjøpt på Sparkjøp butikker like fine. Det var økonomitips
Nå skal jeg gå og legge meg, for jeg og unga har forsovi oss hver dag denne uka, og tipper morgendagen blir omtrent det samme!!!
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
11-05-06, 21:21 #52
Bra du ikke blir deppa da
Håper du og ungene ikke forsover dere imårra da Lykke til ivertfall på og ikke forsove dere. Og håper humøret ditt blir bedre
NATTAKlemz
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
11-05-06, 22:14 #53
Forsov meg jeg også
I morgen skal jeg være alene på kontoret på jobb og det kan jo bli "morsomt" ettersom jeg må jobbe for 3 og så jeg som er hypo da
At du mister hår kan ha med hypotyrosen å gjøre, og er leppene dine tørre så sprekker de. Lypsyl kan anbefales på det varmeste.
-
11-05-06, 22:20 #54
Håper du får en fin dag på jobben selv om du må jobbe for 3 stk da hjelp det er mye jobb sikkert. Jeg prøver bruke Mentholatum Lypsyl Hjelper
Men ekkelt miste mer hår uff :,( Vet ikke om det har for at man spiser for lite smør ? For jeg spiser ikke mye av det uff dumt spørsmål. Flau jeg
Lykke til på jobben
KLemz
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
11-05-06, 22:30 #55
Takk for lykkeønskningen. Tror ikke det at du ikke spiser smør har med håravfalle å gjøre heller med selve hypotyrosen.
-
11-05-06, 22:43 #56
Oki takker så mye for svar
-
12-05-06, 18:38 #57
-
12-05-06, 19:24 #58
Ja kansje jeg ikke får i meg det jeg skal hele tia snufs :,(
-
12-05-06, 20:16 #59
-
14-05-06, 20:29 #60
Sliten :,(
Sliten er jeg etter helgen har ikke gjordt noe for og bli det synes jeg blir værre jeg uff :,( Men har jo reist litt i helgen så kansje litt det og men av og til føler jeg meg utbrent men vet ikke helt hva det er men
Er liksom gåen kroppen vil falle sammen , hardt og gå opp trapper og klager hele tia at jeg er sliten og sliten :,( Og da tenker jeg når kan jeg få en jobb Snufs for jeg føler meg værre igjen med det slitsomheten :,( Og viss noen snakker med meg så kommer jeg klarer jeg noen ganger ikke helt følge med eller føler ivertall ikke jeg følger med uff tenk om jeg ikke klarer følge med mer da sikkert rar jeg da men :,(
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46
Svar med sitat
Bokmerker