Viser søkeresultater 41 til 50 av 81
Threaded View
-
13-04-06, 13:41 #1
Desember 05: Graves. April 08: Radioaktiv jodbehandling. Nå lavt stoffskifte.
FT4 var ved siste måling steget til 13. Legen reduserte Neo*en til 7,5mg. Jeg har virkelig hatt en hypotur den siste tiden. Selvfølgelig mener legen at man ikke blir deprimert av å ha lavt stoffskifte. Dette må skyldes andre årsaker. Kjenner dere også denne frakken? Han mente at hele dosen skal tas om morgenen. Slo til og med opp i "bibelen" mens jeg så på og sa triumferende at jeg tok feil når jeg mente at dosen burde splittes. Dette gjaldt bare større doser.
Siden forumet her har ligget nede - jøss, men jeg har savnet dere - har jeg fått meg en engelsk Graves-venninne på nettet som mener at dosen med stor fordel kan splittes: 2, 5mg morgen og 5mg kveld. Hva mener dere? Jeg ønsker å gjøre det som gir best effekt. Egentlig burde vel dosen vært redusert til totalt 5mg.Desember 05: Graves. April 08: Radioaktiv jodbehandling. Nå lavt stoffskifte.
Lignende tråder
-
Radioaktiv jodbehandling
Av popsy i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 20Siste melding: 13-06-15, 18:36 -
Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 18-09-10, 10:16 -
Onsdag 16. desember
Av Bellissimo i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 8Siste melding: 17-12-09, 08:02 -
Noen som har erfaring med Radioaktiv jodbehandling?
Av Mona K i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 4Siste melding: 07-02-08, 09:45 -
Diagnose lavt stoffskifte fikk jeg i april - tror jeg det var
Av belit i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 26-07-07, 23:04

Svar med sitat
Bokmerker