Side 4 av 9 Først 123456789 Siste
Viser søkeresultater 31 til 40 av 83
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Men så dumme meg da kommer med mine rare spørsmål. Er det som jeg tror da et vi som har lavt stoffskifte må passe på mengde mat vi spiser og kan ikke unne oss noe godt for da viiiiiiips opp i vekt :,( Eller er det litt feil tanke ?
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Tror det må kunne gå an å unne seg noe godt en gang i uken kanskje? Håper i alle fall det ellers så får i alle fall jeg ett problem

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Jepp da er det LOV GODKOZ Men hvor streng uff det er det ordet jeg bruker da med mat skal man være hvor lite eller mye uff rart spørsmål for det kommer jo ann på mennske til menneske. Men vi har lavt stoffskifte og kansje ting ikke vi kan spise så mye av som andre eller kan vi det ?
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg har spurt legen min om dette med kosthold og det svarete jeg fikk av henne var at jeg skulle være forsiktig med fett og sukker. ( det skal jo alle mennesker da) Selv så forsøker jeg å spise sundt og spise til jeg blir mett, men ikke bare fortsette å spise fordi det er godt. Jeg koser meg en dag i uken, men spiser det jeg får servert om jeg er på besøk , men forsyner meg med måte f. eks 1 kakestykke osv.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Jepp men det skal jo alle passe på med måte he he selv om det er godt Så kan man unne seg litt Takker for svar SNILT AV DEG KLEMZ

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Reduxin

Vet noen om disse virker er jo reklamer som kommer opp hele tia og det gjør mye med meg at jegvil prøve Men jeg vet viss jeg prøver kan det gå galt også men kansje kan det hjelpe meg også. Men lurte på er det farligt ta disse da man bruker Levaxin? Har lyst prøve jeg vet at det er kansje ikke så lurt men om noen vet de virker vil jeg prøve

baremei Gjest

Standard

Hadde disse produktene virket hadde de vært sensasjonelle førstesideoppslag i alle aviser - jeg kan ikke skjønne annet.

Jungeltelegrafen hadde gått, og vips! hadde vi vært slanke hele gjengen.

Tror nå jeg, da.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    151

Standard

Hadde disse produktene virket hadde de vært sensasjonelle førstesideoppslag i alle aviser - jeg kan ikke skjønne annet.

Jungeltelegrafen hadde gått, og vips! hadde vi vært slanke hele gjengen.

Tror nå jeg, da.
    Helt enig

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østfold
    Meldinger
    34

Standard

Hei
    Ville bare komme med en personlig gladmelding når vi først er inne på kosthold og kiloer.
    Jeg har hatt ubehandlet stoffskifte i ca 10 år og har på disse åra lagt på meg ca 10 kilo for mye. Har nå gått på Levaxin og Lioth. i ca 1 år og har fremdeles bare gått oppover.
    Uansett kosthold, trening og kunnskap om mat og medisiner og alt mulig rart har det vært umulig å gå ned 2 gram.
    Men .....nå har jeg kuttet ut karbohydrater, har en grense på 10 g karbo pr. dag. Spiser sunnt; salat, kjøtt, fisk, egg o.l
    Og under over alle under!!!!! har gått ned 7 kg på 5 uker.
    Og stoffskiftet fungerer bedre!!!!!(morgentempen har økt med nesten 1 grad)
    .... og jeg har mer overskudd og kan ta opp gamle interesser og hobbyer som har ligget nede i årevis.
    Gjett om jeg er glad!!

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

GRATULERER Lisa! SÃ… fint for deg! Vet hvor utrolig godt dette føles.

Har et spørsmål. Jeg prøver også å styre unna karbohydrater, og det gjorde jeg også i den tiden vekten økte, men hos meg hadde det ingen virkning. Jeg økte i vekt samme hvilke sprell jeg fant på.

Har du i denne tiden eller litt før, også økt Levaxin-dosen? Er litt nysgjerrig på dette fordi hos meg skjedde det ingenting før dosen ble høy nok - karbohydrater eller ikke.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Side 4 av 9 Først 123456789 Siste

Lignende tråder

1. Hvordan gå ned i vekt med hypothyreose
    Av Tor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 36
    Siste melding: 14-10-07, 16:45
  2. hvordan kan jeg gå ned i vekt?? AAAGGGHHHHHH.....
    Av heisann i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 19
    Siste melding: 04-10-07, 12:35
  3. Vektproblemer i forbindelse med lavt stoffskifte
    Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 23
    Siste melding: 02-01-07, 20:39
  4. Ned i vekt
    Av grynet i forumet Presentasjoner
    Svar: 11
    Siste melding: 11-07-06, 17:11

Bokmerker