Viser søkeresultater 31 til 40 av 54
-
11-11-09, 16:25 #31
Sv: Tomt for Armour, stressa nå. Hjelp!
Jeg har også levert resept på apotek i dag, men fikk ikke snakket
med dem om hva de mente, så jeg får ta turen inn i neste uke
og høre hvordan det går.
-
12-11-09, 10:30 #32
Damen på apoteket ringte for å høre hvor lang tid det ville ta å få Erfa Thyroid, og pris. De sa at man kanskje måtte regne med mer enn de vanlige 14 dager...da det av en eller anna grunn var innom USA på tur fra Canada.
Pris kunne dem ikke angi, men jeg fikk bestilt 500 stk. like greit med en stor pk...så man har ei stund.
-
12-11-09, 11:38 #33
Be dem ringe til importøren ella.
Det er Norsk MedisinalDepot.
De har ERFA på lager nå.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
12-11-09, 12:10 #34
-
12-11-09, 13:29 #35
Fikk mail fra dem mandagskvelden :
Jeg vet ikke hvilket apotek dere har spesialbestilt gjennom, men det kom en stor sending fra USA i dag og jeg vet at det var bokser med Erfa med i den.
Kan være at det kommer til apoteket på onsdag.....men som sagt har jeg ikke tilgang til systemene hjemmefra og vet ikke om dine bestillinger er blant de ankomne
Skulle jo tyde på at det burde være tilgjengelig nå ?
Men du har jo siste info så.......
Kanskje du kan henvise til Laila Pagh-Skov ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
12-11-09, 13:49 #36
YES!

Nå hentet jeg nettopp min boks med Erfa på Vitus-apoteket ved jernbanetorget!
En stor boks med 500 tabletter, 125 mg!
Fikk med meg boksen uten å betale da de ikke hadde fastsatt prisen - de skulle sende meg faktura.
De hadde visst tatt inn tre bokser til. Jeg prøvde å oppfordre til at de måtte ta inn mer!
Av ren nysgjerrighet forsøkte jeg akkurat å dele en tablett, de er jo store. Det gikk bare sånn delvis bra, ble mange små biter. Så jeg får skaffe meg tabletter som har lavere styrke også, tror jeg. For å findosere.
Skuldrene mine er senket flere cm!
Rufus!
-
12-11-09, 16:52 #37
Sv: Hvor kjøpe ERFA thyroid
Nå er alt bare rot! Jeg leser forskjellige ting her, og apoteket sier forskjellige ting!
Apotek1 i Grensen har taklet dette dårlig. I begynnelse visste de ingenting, og de skjønte ingenting.
Så fikk jeg forståelsen av at NMD leverte til dem. Hun som jobbet der snakket også om NMD. Og de sier de har bestilt. Jeg tror ikke de har bestilt noe i det hele tatt! Hvertfall ikke fra ERFA. Apotek1 i grensen går og venter på Armour.
Så finner jeg ut at NMD er ikke en leverandør Apotek1 bruker. De bruker Apokjeden.
Leverte resep der for et par dager siden og ringte i dag for å høre om de visste noe mer. Men neida! De klarer ikke. Jeg sa de burde følge opp saken bedre og finne på et eller annet for å skaffe dette siden det er så mange som bruker akkurat dette apoteket til å få Armour o.l. Noe så tafatt!
Så ringte jeg Vitus på Jernbanetorvet. Joda, de hadde levert ut ERFA thyroid allerede, og hun skulle skaffe meg - ikke noe problem.
Hun sa også at dette bestilles individuelt fra NMD. Hun sa at NMD bestiller ettersom de får inn enkeltbestillinger, altså NMD har ikke dette på lager, derfor tar det to uker.
Så nå har jeg vel fått alle versjoner det går an å få.
Hvis nå faktisk Jernbanetorvet skaffer dette, kommer jeg til å si til dem at fra nå av bestiller jeg kun gjennom dem. Kommer også til å si til sjefen for Apotek 1 at jeg kommer ikke til å bruke dem lenger.
Håper flere gjør det samme hvis det er sånn at de ikke kan skaffe, men at Vitus kan.
-
12-11-09, 17:49 #38
Syns den siste der er bra !
Apoteker er forsåvidt frittstående og drives individuellt, men det er vel kjeden som favoriseres.
Juger dem til kunden er det siste sort !
Jernbanetorget redda meg den første gangen jeg skulle kjøpe Armour - og jeg er dem evig taknemmlige !
INGEN apoteker hadde hørt om dette og kunne ikke skaffe osv i sju breie.
Nå - 5år etter, skulle en jo forvente en framgang.......
Jernbaneapoteket er BRA !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
12-11-09, 22:13 #39
Burde vi "alle" faxe over reseptene våre til Vitus/Jernbanetorget?
De fortjener øyensynlig å få denne fortjenesten på medisinene våre, og for god servise får de trofaste, fornøyde og takknemlige kunder!!
NÅ skjønner jeg tausheten jeg ble møtt med i går på Apotek 1 da jeg nevnte NMD....Jeg trodde faktisk all medisin inn i landet måtte gå via dem, men der tok jeg skammelig feil ...Her venter de fortsatt på "ARMOUR"....og de hørte ikke da jeg nevnte at det muligens ikke kom tilbake, iallfall ikke på laaaang tid. Forklaringen var også her svineinfluensa...blæ,blæ...Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
-
13-11-09, 10:54 #40
Hei i dag var jeg hos legen min fikk fint resept på ERFA

Jeg har gitt opp Apotek 1 de kan ikke skaffe noen ting, men Vitus Laguneparken skulle gjøre ett forsøk. Jeg har nå fakset resepten dit og venter svar i løpet av dagen på om de vil bestille det individuelt gjennom NMD til meg. Hadde ikke klart å fikse dette uten all den infoen jeg har funnet her. Dere er bare helt super
Lignende tråder
-
Trenger litt hjelp ang. Armour??
Av Nett i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 22-02-07, 11:03 -
Amming og Levaxin gir søvnløse og stressa babyer?
Av RIGG i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 11-09-06, 19:30 -
Hjelp til linker til Armour
Av Leya i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 22-05-05, 17:14
Svar med sitat

Bokmerker