Viser søkeresultater 31 til 36 av 36
-
07-01-10, 17:17 #31
Sv: Problemer med de nye Eltroxin piller ???
Hele eltroxinaffæren er omtalt i bmj, men de fikk det helt galt!!!
Les selv (alle med norske IP-adresser har adgang til den fulle artikkelen)
http://www.bmj.com/cgi/content/extra.../dec29_1/b5613
Jeg postet det på facebook Save Natural Thyroid i dag eller i går også, med utdrag fra artikkelen.
En fra australia meldte seg, men jeg mangler dansker til å bekrefte at pasientene ikke var hsyteriske.
Sjekk også http://web.archive.org/web/200905270...rtikelID=14939 for å se hvor mange klager det har kommet inn i Danmark, dette er legemiddelstyrelsens nettsider.Sist endret av Admin; 10-02-18 kl 21:20
-
14-09-10, 13:25 #32
The Three Thyroxine Monkeys
Sist endret av Admin; 10-02-18 kl 19:16
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
14-09-10, 16:37 #33

hehe - meget betydningsfull kunst den derre !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
14-01-12, 02:26 #34
November 2011. Eltroxin-skandale blusset op i Israel
Danske stofskiftepatienter led, da medicin blev ændret. Nu gentager skandalen sig i Israel. Israelske patienter med lavt stofskifte er havnet i en alvorlig klemme. De får hovedpine, koncentrationsbesvær, kvalme, hårtab og mange andre bivirkninger af den eneste medicin i handlen, Eltroxin.
I Israel er der indløbet 450 bivirkningsrapporter i begyndelsen af november, og tallet ser ud til at stige. Ligesom i Danmark havde producenten ’glemt’ at informere læger, apoteker og patienter. Først efter pres fra de israelske myndigheder begyndte producenten at skrive på pakkerne, at der er tale om en ny version af Eltroxin.
I dag bliver Eltroxin fremstillet af medicinalfirmaet Aspen, der købte det af GlaxoSmithKline.
- Det er så frustrerende, at Aspen ikke har respekt for, at ændringen kan betyde noget for patienterne. Det burde de have lært det af GlaxoSmithKline, siger Bente Julie Lasserre til ekstrabladet.dk. Hun har arbejdet med problematikken for Thyreoidea Landsforeningen, der er foreningen for danske stofskiftepatienter.
Læs hele artiklen på EkstraBladet.dk
Relateret: Health Min. slams its handling of thyroid drug changeHvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.
-
14-01-12, 10:53 #35
For dem, der evt. vil læse mere, er der en lang artikel i det israelske dagblad Haaretz her: http://www.haaretz.com/print-edition...fects-1.392354
Intet nyt under solen, ganske vist; det er som at læse Ekstra Bladets artikler om emnet. Eltroxinbrugerne har det ad H til, mens der er nogle, der har travlt med at fortælle, at det er hysteri, andre at det bare er dosis, der skal ændres.
De der svin, der har lavet den ny Eltroxin, burde for retten, for de sløser med folks liv - og Aspen, der bare bringer lorten fra Glaxosmithkline videre, burde samme vej.
Glaxo har ved møder og andet i Danmark hævdet, at de ikke vidste, den ny Eltroxin kunne være problematisk. Dette kan vel ikke være sandt, når man i forvejen havde prøvet samme tur i New Zealand. Jeg tror simpelthen ikke på, at et så stort firma, der ligefrem kan løfte stemningen på Wall Street, har deres enorme - økonomiske - succes på grund af tilfældigheder. Selvfølgelig ved de, hvad de gør.
Nu har de så solgt Ny Eltroxin til Aspen, der bare kører videre i samme uansvarlige spor.
Af en eller anden grund foregår dette vist kun i små lande - New Zealand, Danmark, Israel (og jeg har hørt noget om, at det er sket i Holland og Belgien også men jeg har ikke kunnet finde noget om det, så den påstand svæver noget).
Men i hvert fald kan de få sådan en her af mig:
-
16-01-12, 21:54 #36
Jeg fant den til slutt, så de får en slik av meg også
Lignende tråder
-
Ødlegger p-piller for Levaxin virkningen?????
Av synne i forumet Andre hormonerSvar: 25Siste melding: 07-02-09, 14:02 -
p-piller og stoffskiftet
Av Reven i forumet Andre hormonerSvar: 15Siste melding: 02-10-08, 23:13 -
Forskellen på Eltroxin og Amour
Av ofelia i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 30-04-08, 20:23 -
Hyperaktiv på Eltroxin?
Av Nocturne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-12-07, 11:47 -
p piller og tretthet
Av isa1 i forumet Andre hormonerSvar: 21Siste melding: 16-02-07, 19:06
Svar med sitat

Bokmerker