Viser søkeresultater 31 til 36 av 36
-
19-11-07, 20:57 #31
Enig med baremei der smurfeline, men det k a n jo være slik også at han er OK på andre felter.
Da kan du jo ta en tilme på Balder ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
20-11-07, 12:28 #32
Du mener vel at TRAS og anti-TPO er lave og da sier legen at du ikke vil få lavt stoffskifte.....
Vel, man vet at antistoffprøvene er negative hos 10% enda de har hashimotos. Den mest nøyaktige prøven er finnålsbiopsi, de gjørd en i tvilstilfelle i sverige, og så kommer ultralyd, da blir kjertelen mørk, den er ganske nøyaktig også.
Noen ganger så må man bare be om å få prøve levaxin .
Men det er lurt å frøve å finne ut av om man har noe annet, slik som lavt viramin D, hyperparathyreose, anemi som gir nesten helt liek symptomer som hypohtyreose, samt cøliaki og diverse annet.
En runde på Balder koster 8000-12000...så man burde kanskje prøve å fine ut om de andre tingene først i tilfelle det var noe helt enkelt.
nora
-
20-11-07, 20:12 #33
Det var litt dyrt ja. Prøver meg frem å hører med legen om jeg kan få prøve levaxin om det ikke hjelper uten medesin først. Takk alle. Men er det noen som har en link til hvordan jeg kan leve uten medisiner med dette?
Jeg har ikke fått konstatert lavt stoffskifte ennå men tror selv at jeg har det.
Jeg er perfekt bortsett fra at jeg er meg selv.
Carpe Diem.
-
20-11-07, 20:57 #34baremei Gjest
Hadde det enda vært så enkelt, du...
Opprinnelig skrevet av Smurfine
Da hadde neppe noen av oss vært her for å kunne fortelle deg at det neppe er mulig. Hvis man først har det, altså, og ikke av den forholdsvis sjeldne typen som går over av seg selv. Men da har man ikke anti-tpo, altså!
-
20-11-07, 21:31 #35
Jeg vet jo ikke hvordan du oppfatter denne tråden, men ett råd må du ta med deg : Ikke gi deg !
Har du plager skal du selvfølgelig møte opp hos legen - så ofte som mulig - og fortelle om dine plager !
Uten er det jo ingen som vet .......
Så lykke til med deg - så får man bare håpe at de finner ut at det er noe annet enn stoffskiftet som plager deg ........ for soffskiftet forstår de seg ikke på.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
22-11-07, 10:58 #36
Plager har jeg, å nå har jeg vondt i skjoldbukskjertelen IGJEN. Jeg er trøtt som fy, jeg ser i hodebunnen min og over alt på gulv, bad i seng at jeg har mista mye hår. Hendene mine er tørre som fy, jeg fryser og jeg tørster
,jeg er hissig hele tiden og deppa. ting føles ikke bra.
Nei, er mulig jeg må bytte lege ja for legen hører ihvertfall ikke på meg når jeg sier at det er noe som feiler meg. Jeg vet og føler at det er noe som er galt, men vet ikke hva.Jeg har ikke fått konstatert lavt stoffskifte ennå men tror selv at jeg har det.
Jeg er perfekt bortsett fra at jeg er meg selv.
Carpe Diem.
Lignende tråder
-
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005
Av knokkel i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 11-05-13, 22:25 -
Har fått beskjed om at jeg ikke har lavt stoffskifte, men formen min "kræsjet" igjen
Av jolene i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 59Siste melding: 03-09-11, 14:06 -
Kan jeg ha hatt el har lavt stoffskifte selv om det ikke synes godt på prøvene?
Av Aina i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 27Siste melding: 07-10-10, 21:15 -
Har jeg lavt stoffskifte? Hva tror du?
Av tulia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 29-12-09, 17:25 -
Ny her og tror jeg har lavt stoffskifte
Av marthemaria i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 12-11-07, 19:24
Svar med sitat
Bokmerker