Viser søkeresultater 31 til 40 av 44
-
29-01-09, 20:05 #31
Sv: Dere som har lavt stoffskifte og carpal tunnelsyndrom..
Har du/dere vært hos en som driver med smertebehandling?
Vedkommende bør kunne finne ut hvilken/hvilke nerve/r som direkte er involvert.Derfra går det da an å isolere/bedøve den; evnt. "brenne" den "til døde".....
(Smertepoliklinikk på SiV--dekkes via NAV, ellers kan en jo gå privat,. men det koster mere)
Mulig dette svaret burde være under en annen tråd, men håper dere da bare flytter den..Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
-
29-01-09, 20:10 #32
-
29-01-09, 20:11 #33
Sv: Carpal tunnelsyndrom
-
29-01-09, 21:28 #34
Eltroxin og Levaxin er det samme - syntetisk, eller kunstig fremstillt T4.
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
29-01-09, 21:43 #35
-
29-01-09, 22:08 #36
Vel, med all respekt å melde - det vet man jo ikke ?
Lidelsen er jo overrepresentert hos pasienter med lavt stoffskifte.
Også blandt Levaxinbrukere.
Legene har sånn klippetro på at bare Levaxindosen returnerer blodprøver innenfor det definerte normalområdet - så er man frisk.
Likevel får man dette, og en rekke andre typske plager som stoffskiftepasienter også har.
Ofte har pasienten fått dette på grunn av at de har gått lang til u-behandlet med lavt stoffskifte.
Likevel blir de ikke bedre i en behandlingssituasjon med Levaxin.
Da får man høre at plagene skyldes "noe annet".
Jeg tror ikke på det, og vil heller forklare den uteblitte bedring med at behandlingen man mottar ikke fungerer godt nok.
Jeg har ikke grunnlag for å hevde at andre medisintyper hadde klart å normalisere pasientens symptomer, men det har ikke de heller all den tid de ikke vil forske på det. Ei heller vurdere det lille som dog finnes.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
30-01-09, 17:56 #37
Uff,nei ikke greit å vite hva som er hva og hva som funker.
-
30-01-09, 19:33 #38
Ser at jeg forklarte meg dårlig og utydelig her.
Håper dere forsto - og bærer over med meg.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
30-01-09, 20:24 #39
Hejsa,
For mig blev det bedre med et velbehandlet stofskifte samt tilskud af B-vitamin og især B6 vitamin i stor dosis.
Carpal Tunnel Syndrom kan blive bedre med B6 vitamin, men man er nødt til at tage de andre B'er også.
Søg selv på Carpal Tunnel og B6!
Håber, at det kan hjælpe dig også!
Hilsen
Ninus
-
01-02-09, 00:14 #40
Lignende tråder
-
etter graviditeten...
Av lotten i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 24-02-09, 23:24 -
styre etter TSH
Av Bittebitt i forumet TSHSvar: 11Siste melding: 28-10-07, 17:55 -
kan jeg ha et stoffskifteproblem mon tro? :O
Av kvulpe i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 09-10-07, 22:20 -
Begynnende stoffskifteproblem?
Av Hella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 18Siste melding: 05-09-07, 09:40 -
Høy puls etter mat...
Av Irgni i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 16-02-07, 19:13
Svar med sitat

Bokmerker