Viser søkeresultater 21 til 24 av 24
Threaded View
-
16-01-10, 08:56 #1
Hvordan kan vi få innflytelse på pensum i legeutdanningen?
JEG etterlyser informasjon mellom leger. Det går ikke an å bare sitte på sin egen tue, mens vi ofrer livskvalitet og helse.
Jeg er av natur et MEGET Tålmodig menneske, men ettersom tida går, blir jeg mer og mer rasende. Jeg har nevnt det tidligere, tror jeg, at fastlegene isolert sett på en måte er uskyldige, for de utøver kun det de har lært, og mye feil i undervisningen av legestudenter (har maange i nær krets). Feil er ukorrekt uttrykk, men alt for snævert det de lærer!
Men det er ikke forbudt å innhente opplysninger/kunnskap selv da. Men her tror jeg kanskje svaret er at iallfall hypotyreose blir regna for noe av det letteste de får å behandle. Det skal være plankekjøring. Og noen vil jo heller ikke høre, de smiler bare overbærende.
Mitt ønske eller spørsmål.....hvordan kan vi få innflytelse på pensum i legeutdanningen. Jeg tror det må skje noe der, ellers vil dette bare fortsette.
Noen får hjelp selvfølgelig. Men uten at det mangler oss andre noe annet, andre diagnoser, tar de sakte, men sikkert ""livet av oss""!!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Hvordan få andre til og forstå hvordan det er å ha lavt stoffskifte?
Av justme i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 2Siste melding: 21-03-13, 11:55 -
Hvordan får jeg T3 op?
Av 78lykke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 15-12-07, 20:44 -
Hvordan kan man bli trygg på mat?
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 68Siste melding: 07-12-06, 17:44

Svar med sitat

Bokmerker