Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 25 av 25
    Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Østlandet
    Alder
    53
    Meldinger
    848

Standard Re: BLODPRØVESVAR + Dagbok. Oppdatert 04/11/2008

Og så var det enda en oppdatering på blodprøvesvarene mine:

(orker ikke rote frem ref. - men prøven ble tatt på Aker)

Kalsium: 2.28
    Magnesium: 0.88

Stoffskifteprøver fra 24 Oktober 2008:
    (Bærum lab. - som har annerledes ref. områder enn Aker, hvor jeg har tatt de fleste av stoffskifteprøvene mine. Men TSH bør være like uansett lab. TSH har gått ned fra 0.70 til 0.50 i det siste)

FT4 17.7
    FT3 4.7
    TSH 0.50

Mulig jeg har fortalt om de siste stoffskiftesvarene før. Jeg har blitt litt rotete i hodet i det siste.
    En annen ting er at jeg har sluttet å ta Kalsium-tilskudd etter at jeg begynte å føle meg ekstra dårlig for ca. en uke siden. Jeg ble først anbefalt av legen på Balder Klinikken å fortsette å ta Kalsium-tilskudd pga. Ionisert Kalsium som lå i nedre ref. område. Men så begynte jeg å føle meg varm, trøtt, uggen i hodet, og fikk press bak øynene, så jeg valgte å slutte med Kalsium selv. Er ikke alltid lett å få tak i leger på Balder Klinikken på telefonen. Spiser en del gulost, så jeg får nok i meg noe kalsium hver dag uansett. Og om jeg noengang Har hatt Kalsiummangel, så har nok det kommet av for lite D3. Nå har jeg trolig bedre D3, da jeg tar 50 mkg hver dag og har gjort det i et par uker.

Men formen er ikke helt bra... Har også fått en merkelig surke/prikke-følelse i brystkassen, og aner ikke hva det kan være. Det hadde jo ikke gjort noe å ha litt små-rare symptomer her og der hvis jeg hadde følt meg bra, men fordi jeg føler meg ræva, blir jeg selvsagt litt engstelig ovenfor ting som dukker opp. Nye plager, altså.

Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Østlandet
    Alder
    53
    Meldinger
    848

Standard Re: BLODPRØVESVAR + Dagbok. Oppdatert 04/11/2008

* Har hatt sykt vondt i hodet i 1 uke nå.
    * Føles ut som om det er sann i øynene.
    * Har fått en helt "ny følelse" av at kaldt vann renner rundt i overflaten rett under huden på toppen av hodet
    * Har fått en helt "ny følelse" av at det reister/murrer/surkler i brystkassen

Og mer....

Men ellers er alt jævlig flott!!!

Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Østlandet
    Alder
    53
    Meldinger
    848

Standard Re: BLODPRØVESVAR + Dagbok. Oppdatert 14/11/2008

Det er en tanke som irriterer meg, og skremmer meg.. Jeg har gått og følt meg for jævlig, med mange symptomer i nesten hele år.

- Hva hvis det er en ting som feiler meg, som de ikke har funnet ut av enda? Feks. en tilstand man kun finner ut av hvis man tar en spinalpunksjon. Jeg klarer ikke å bli helt rolig før jeg har blitt grundig gjennomtestet for Alt. Og ja, jeg vet at det blir mange tester, da. Men det er verdt det. Jeg er ikke i levbar tilstand nå. Orker ingenting, og føler meg bare bra når jeg sover. Dvs. når jeg ikke er "her".

Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Østlandet
    Alder
    53
    Meldinger
    848

Standard Re: BLODPRØVESVAR + Dagbok. Oppdatert 14/11/2008

(Jeg skal skrive mer senere om dette!)

SJEKK hva jeg har fått meg!!! Kanskje verdens mest komfortable bil!!! I går hentet jeg den... Og i dag er hverdagene mine liiiiitt lettere enn de har vært til nå! Deilig med litt luksus på hjul.. Endelig!

*overlykkelig*

Noen få lyspunkter i livet! ;)
    Thomas

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,364

Exclamation Sv: Sykdom forandrer på alt..

Tråder slået sammen
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Side 3 av 3 Først 123

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn