Viser søkeresultater 21 til 22 av 22
Tråd: Farlige medisiner
-
03-07-07, 00:44 #21
Det er helt sjokkerende Hsn, men overrasker meg etterhvert ikke. Så at flere linker jeg har vært inne på i det siste, skrev om økt selvmordsfare ved antidepressiva, men jeg visste ikke hvorfor... Forresten, har jeg ikke lest et par ganger at det kan være fordi mange i en periode blir dårligere?
Må ha vært forferdelig å hallusinere. Godt du forstod hva som skjedde og sluttet med de medisinene.
Og så forferdelig å ikke bli trodd! Legen tror heller ikke på meg, i alle fall en gang han sprakk da jeg spurte om jeg hadde ME, noe han ble veldig sint for, ville han at vi skulle forsøke med enda en antidepressiva. Var lenge siden jeg hadde forsøkt noen da, og sa at jeg hadde fått forferdelige bivirkninger av alle de jeg hadde forsøkt (omlag 10 ulike i løpet av mange år da...). "Det har vi jo kun ditt ord for", sa han. Skrev klagebrev til ham etterpå, kan ikke huske om jeg tok dette med antidepressiva med, men ellers er det bare tull - for i alle fall ett merke så han selv utslettet jeg fikk av dem. Håper bare han har skrevet ned de bivirkningene jeg har nevnt ved hvert legemiddel når jeg en dag får utskrift av journalen - tenkte kanskje jeg skulle sende det til Motkur eller noe..."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
03-07-07, 04:51 #22
Tror det er 5-6 uker det tar før man får "ønsket" effekt jeg, men vet ikke hvor mange uker forverringen varer. Tror dessverre at mange ikke blir hørt når de klager på bivirkninger, og bivirkninger er det en haug av på disse såkalt snille lykkepillene det vet jo vi som har prøvd dem og fått det forferdelig med dem.
Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
Lignende tråder
-
Medisiner mot trøtthet og soving.
Av benga i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 24Siste melding: 22-06-07, 17:53 -
Aspartam og andre farlige stoffer
Av Stina i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 17-04-07, 10:52 -
Medisiner som går ut i sjøen og naturen
Av Sonja Midtlien i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 10-03-07, 11:48 -
usikker på bruk av medisiner
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 07-02-07, 21:45 -
Skal jeg kreve medisiner?
Av Hella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-10-06, 12:08
Svar med sitat
Bokmerker