Viser søkeresultater 21 til 21 av 21
-
23-12-09, 12:05 #21
Sv: Tilsvarende stofskifteforum i Danmark?
Hej Mella

Der findes alt mellem himmel og jord af forums, også i Danmark. Men ikke et eneste som Sonjas Stoffskifteforum, drevet alene af syge, frit og uafhængigt af andre interesser end de syges. Målet for denne tråd er omtale af et forum, som er frit - dvs. uden forbindelser til kommercielle firmaer (som Netdoktor f.eks.) og som udelukkende samler op om primære stofskiftesygdomme samt formidler fuldstændig "ufriserede" erfaringer/viden herom. Sådanne forums findes ikke i Danmark. Et enkelt findes i Sverige, men det er lukket for andre end tilmeldte. Så det eneste 100% åbent forum for stofskiftesyge nordmænd/skandinavere, 100% skabt af og for stofskiftesyge findes altså kun her I Norge. Det er en uigendrivelig kendsgerning.
Trådens konklusion handler om, at selv om der ikke manglede gode (danske) viljer - når det kom til stykket, så var det pludselig ikke så vigtigt alligevel og "viljerne" blev væk. Og jo, du er syg. Men det er jeg også og alle andre her, som trods dette trækker dette forum igennem, selv egen sygdom og fordi de bare ikke kan leve med ikke at dele med andre i håb om, at hinandens erfaringer (måske) forhindrer at nogle bliver endnu mere syge end de i forvejen er. Så på dette punkt kan stofskiftesyge i Danmark altså overhovedet ikke hamle op med nordmænd herinde og det er en kendsgerning.
Mig bekendt er stofskiftesygdom lige så plagsom alle vegne, Mella. Her i Norge som alle andre steder på jordkloden inkl. Danmark. Så forklaringen om at danskere er mere syge og derfor ikke kan leve op til medmenneskelighed og indsatsen for at få etableret et eget nationelt stofskifte-board, den køber jeg altså ikke, og lige som du siger jeg derfor, at "super at vi kan rende til Norge".
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
En Hashi's fra Danmark
Av bellebellen i forumet PresentasjonerSvar: 21Siste melding: 26-01-11, 15:43 -
Hejsa her fra danmark
Av lilli i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 15-09-08, 22:42 -
Endnu en ny fra Danmark
Av Giaro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 25Siste melding: 01-08-08, 16:03 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40

Svar med sitat
Bokmerker