Viser søkeresultater 21 til 24 av 24
Tråd: Lav T4 og høygravid
-
02-10-13, 09:50 #21
Sv: Lav T4 og høygravid
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
05-11-13, 08:49 #22
Hei! Liten oppdatering her...
Babyen er født, og hun er en frisk og fin jente
Tok nye stoffskifte prøver nettopp, og de er merkelig nok helt fine. FT4 på over 13 og TSH på 0,8 tror jeg det var. Så det virker som det var graviditeten som satte det midlertidig ut av spill, av en eller annen grunn.
Tusen takk for hjelp til å forstå alle disse tallene og målingene, det er kompliserte greier !For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
05-11-13, 08:58 #23
Gratulerer og takk for oppdateringen. Og vær trygg på at ingen kunnskap er unyttig. Du slapp med skrekken denne gangen, men er nå mye sterkere rustet enn de fleste andre til å gjenkjenne problemene tidlig om du igjen skulle møte Stoffskiftet igjen. Tvitvi for en fin småbarnsperide.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
05-11-13, 09:09 #24
Ja, all kunnskap er et gode! Jeg har en søster med høyt stoffskifte, så det er uansett nyttig for meg å vite litt om dette.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Svar med sitat

Bokmerker