Viser søkeresultater 21 til 27 av 27
Tråd: På let etter årsak
Threaded View
-
20-03-12, 10:29 #1
På let etter årsak
Jeg er stadig på let etter hva og hvorfor. Jeg ble akutt syk for snart 10 år siden etter en runde hormonbehandling (pergotime), samtidig som jeg var syk av en influensa (veldig syk) med høy feber. Noe av disse to gjorde noe med meg, jeg ble aldri frisk av influensaen. Jeg var til tider så svimmel at jeg måtte ligge på gulvet og holde meg fast i bordfoten. Fikk veldig til adrenalinrush. Jeg lurer på om noen har opplevd det samme?
Jeg gikk til legen og fikk beskjed om at det var psykisk. Synes det er rart at invalidiserende psykisk problemer kommer så akutt. Etter mange års leting fant jeg at mye stemte med lavt stoffskifte, og fikk mast meg til en blodprøve, som visste altfor lavt.
Kunne hormonbehandling eller influensaen utløst lavt stoffskifte, jeg har også antistoffer, blir vi sykere av å ha antistoffer? Hvordan syk da? Kan det være grunnen til at jeg ble akutt syk. Jeg har gått på levaxin i snart 1 år, jeg opplevde å bli MYE verre av levaxin, men plutselig fikk jeg en periode jeg var 99 % frisk, jeg klarte å kjøre milevis med bil, jeg reiste på butikken selv å handlet og var sosial, følte meg veldig hyper, men på en god måte,sånn jeg var før influensaen og hormonbehandlingen, men så kom smellen, nå er jeg nesten dø igjen.
Jeg tror selv det er noe mer som feiler meg men vet ikke hvor jeg skal lete mer, legen er det ikke hjelp i, annet enn han vil uføretrygde meg. Jeg bare tenker litt høyt her, og må lufte mine tanker av og til. Vil så gjerne bli meg selv igjen, vet jeg blir sett på som en snylter og latsabb nå. Jeg var veldig aktiv før og hadde 3 jobber som jeg trivdes med, nå har jeg problemer å komme meg ut av senga.
Lignende tråder
-
Er lavt stoffskifte årsak til depp?
Av helgemann i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 48Siste melding: 28-05-10, 13:22 -
Genmodifisert mat - årsak til at vi er syke?
Av Måken i forumet Genmodifisert mat (GMO)Svar: 3Siste melding: 28-04-10, 13:30 -
Medikamenter er en hyppig årsak til utslett
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:04 -
Er lavt stoffskifte årsak til depp?
Av helgemann i forumet DepresjonSvar: 20Siste melding: 15-07-09, 21:01 -
Årsak til vektøkning?
Av Anne Mette i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 15Siste melding: 30-06-05, 23:22

Svar med sitat
Bokmerker