Viser søkeresultater 21 til 30 av 60
-
16-01-12, 06:20 #21
Sv: Hvordan argumentere FOR å få medisiner mot stoffskifte..
har du TSH-svarene litt bakover i tid også? Om dette er en økning, er det en indikasjon på at det skjer noe i kjertelen og legene bør da vite at du skal starte med behandling.TSH = 6,6* mU/L 0,20-4,0• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
16-01-12, 18:21 #22
Sv: Hvordan argumentere FOR å få medisiner mot stoffskifte..
Den TSH var på 4,4 sist før den på 6,6!
Idag har jeg vært på Oslo City legesenter... satt å venta der ganske lenge og da begynte tankene og koke i topplokket..
Etterhvert tok angsten helt overhånd..
så jeg orket ikke sitte å vente lenger.. sa hvordan jeg hadde det til henne i luka.. hun forstod det.. jeg leverte kopi av epikrisen og blodprøvesvarene mine fra spesialistsenteret og bad hun om at legen kan kikke på det ang stoffskifte. Han skulle gjøre det og ringe meg imorg. Så spurte hun om jeg trengte resept på noe, "ja, sa jeg .. jeg trenger levaxin" hun skrev det på en lapp og la det ved og sa ok..
Så nå krysser jeg fingra og tær for at han skriver ut levaxin til meg imorg
-
16-01-12, 18:40 #23
Sv: Hvordan argumentere FOR å få medisiner mot stoffskifte..
Kanskje TSH var enda lavere før det igjen?
Jeg krysser også fingrene....• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
16-01-12, 18:55 #24
Sv: Hvordan argumentere FOR å få medisiner mot stoffskifte..
-
16-01-12, 22:27 #25
Sv: Hvordan argumentere FOR å få medisiner mot stoffskifte..
Krysser også fingre
-
17-01-12, 00:14 #26
Sv: Hvordan argumentere FOR å få medisiner mot stoffskifte..
-
17-01-12, 07:30 #27
Sv: Hvordan argumentere FOR å få medisiner mot stoffskifte..
Du har kalt tråden din "Hvordan argumentere FOR å få medisiner mot stoffskifte"
Du kan finne litt på lommelegen.no og andre steder hvis du søker litt hvor legen mener at det kan være lurt med testbehandling med hormoner:
http://www.lommelegen.no/861990/lavt...e-i-grenseland• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
17-01-12, 14:18 #28
Sv: Hvordan argumentere FOR å få medisiner mot stoffskifte..
fikk tlf fra Oslo City legesenter.. han mente at jeg ikke burde bruke levaxin når jeg har angst?? og sett TSH i forhold til FT4 så var prøven ikke unormal.. og han måtte følge vanlige legestandaer.. han er allmennlege og sa jeg burde gå til en spesialist.. feks volvat.. ( men er det ikke svindyrt der??)
Så da følte jeg at jeg ikke kunne overprøve hans ord men godta dem.. vil tro at det gjelder for de fleste leger denne praksisen..
Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. alt er jo så dyrt..
-
17-01-12, 14:32 #29
Sv: Hvordan argumentere FOR å få medisiner mot stoffskifte..
Legestandard
- da må han mene (hellige) tall, da - og ikke legeeden 
Jeg hadde engang en lærer på videregående som sa følgende:
"Mennesket er det eneste i samfunnet som ikke er standarisert".
Han mente vel at det ikke lar seg gjøre - jeg syns fremdeles det er en fin betraktning.
Hvis legen din mener du bør gå til spesialist - så får han gi deg en henvisning til en da
Har du utskrift av journalen din?
Slik lesning kan kanskje ovebevise deg om at du bør bytte fastlege.Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
17-01-12, 15:24 #30
Sv: Hvordan argumentere FOR å få medisiner mot stoffskifte..
Lignende tråder
-
Jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 148Siste melding: 13-09-08, 10:17 -
Hvordan virker influensa inn på oss med lavt stoffskifte?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 07-02-07, 19:10 -
Har jeg lavt stoffskifte? Hvordan tolke tall??
Av Ellen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 18-06-06, 14:55 -
Hvordan kombinere jobb og stoffskifte??
Av Angel.. i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 05-10-05, 10:58 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35
Svar med sitat

Bokmerker