Hei! Takk for ett flott forum! Har lært masse her!

Jeg lurte på om dere kanskje kan gi meg et råd.. kanskje.. fordi jeg har skjønt det slik at det er mange som ikke føler seg bra selv om blodveridene sier at man er bra.. Og jeg har hatt stoffskifte lenge, fra kanskje siden jeg var 13 eller noe.. fikk medisiner da jeg var 17.. er nå 24.. og derfor lurte jeg liksom litt på om kanskje jeg ikke er helt frisk.. for jeg klarer ikke helt å huske hvordan det var å være frisk.. har lest mye om at det finnes forskjellige andre medisiner som armor da, men er det verd å prøve disse når jeg ikke vet om jeg trenger det?

huff blir langt det her men jeg er bare så forvirra :( Jeg tenkte at det kan jo ikke skade å prøve? eller kan det skade meg å prøve feks å øke dosen? jeg kan jo bare senke den etterpå?

symptomene jeg vet jeg fremdeles har er sliten, trøtt, dårlig konsentrasjon og fryser fryktelig mye.. MEN på den andre siden er jeg ekstremt sulten og tok plutselig av for 2 år siden flere kilo! Har lenge mistenkt at jeg ikke er 100% frisk, men legene jeg har vært hos sier at de symptomene jeg har må jeg bare leve med :( Noen forslag hva jeg kan gjøre?