Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
-
10-05-09, 08:39 #11
Sv: Anbefal endokrinolog, vær så snill!
Vi er hvertfall veldige fornøyde med Bjarne Mella, Sarpsborg sykehus. Fikk stabilisert datteren min i en fei
-
10-05-09, 09:42 #12
Sv: Anbefal endokrinolog, vær så snill!
Hvis du nå skulle velge Balder-klinikken, Dolphin, så bare et lite praktisk tips: Siden du bor langt fra Oslo, forsikre deg på forhånd hvilke type tester de vil ønske å gjøre av deg og sørg for å få gjort dem på samme dag eller dagen etter din første time. Jeg var tilbake en uke etter første time og tok allergiprøver. Det går jo greit siden jeg bor i Oslo, men ikke like greit for tilreisende.
-
11-05-09, 07:50 #13
Sv: Anbefal endokrinolog, vær så snill!
Åh takk for at du skrev dette :-)
Jeg bor også i Sarpsborg og legen min kan ikke så mye om denne problematikken, men hun pleier å ringe å konferere med en person om mine prøver innimellom, synes hun har sagt "hellan" eller noe sånt, men nå når du skrev Mella så tror jeg det er han! Det er jo bra at hun spør noen som har peiling. Hvordan fikk dere time hos han forresten? Ble dattern din henvist?
Bra hun får behandling nå.Fikk diagnosen Hashimoto's for en tid tilbake. Har blitt veldig mye bedre med LCHF-kost, anbefales!!
-
13-05-09, 05:52 #14
Sv: Anbefal endokrinolog, vær så snill!
Jeg ba om om henvisning til spesialist etter 15 måneder med jojo-resultater. Og han leste resultatene av blodprøvene hennes på en helt annen måte enn fastlegen! Han fulgte også opp prøvene hennes et par ganger etterpå hos ny fastlege som en liten forsikring. Dessuten er han en veldig hyggelig fyr:-)
Husk at alle kan be om å komme til spesialist, så bare si fra. Min fastlege mumlet noe om at stoffskifte kan ordnes på fastlegekontoret, men jeg sa at jeg gikk ikke ut derfra uten henvisning....
-
13-05-09, 10:42 #15
Sv: Anbefal endokrinolog, vær så snill!
Det finnes en endokrinolog som er 1 dag i uka på Sørlandet sykehus Kristiansand, og 1 dag på Søgne Legesenter. Han heter Stein Olsson. Vet ikke så mye om ham.
Det er også ei på Sørlandet sykehus, Arendal. Hun heter Synnøve Emblem Holte. Har vært på et kurs hvor hun underviste, og hun virker OK.
-
13-05-09, 19:14 #16
Sv: Anbefal endokrinolog, vær så snill!
Sist endret av Yvette; 13-05-09 kl 19:38
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Time hos endokrinolog
Av millasin i forumet EndokrinologerSvar: 4Siste melding: 04-10-08, 12:06 -
Kan en endokrinolog
Av janike i forumet EndokrinologerSvar: 17Siste melding: 20-09-07, 21:15 -
Endokrinolog på Aker
Av elin* i forumet EndokrinologerSvar: 1Siste melding: 29-09-05, 17:28 -
Har vært hos endokrinolog
Av mona? i forumet EndokrinologerSvar: 18Siste melding: 11-09-05, 12:17
Svar med sitat

Bokmerker