Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
-
25-04-06, 20:11 #11
Jeg bruker både Aerius og homeopatmedisin i allergisesongen, det er Rhinoplex 11 som har hassel-og bjørkepollen og mer i homeoppatisk form.
Jeg synes det hjelper mer enn allergimedisinen.
Fås reseptfritt på apoteket.
Jeg har en tablett i en flasek vann og drikker utover dagen.
Det fins en med hund også.
Og en med mugg og sopp.
og en med husstøv
og en med gresspollen
og nr 4 hjelper mot tungt hode ved malingslukt.
-
25-04-06, 21:35 #12
Hei Nora

Forstår jeg deg rett? Du kjøper homeopatmedisin på apoteket? Det ville vært inreressant for meg for Aerius fungerer dårlig for meg også.. Særlig hund og støv som er mine hoved allergier
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
25-04-06, 22:01 #13
-
27-11-07, 21:04 #14
Bruker
- Medlem siden
- Nov 2007
- Meldinger
- 2
Allergi?
Hei folkens,
jeg var i dårlig form pga hypothyreosen, trodde jeg. Dette varte i flere år. I våres ble det imidlertid avslørt at jeg hadde noen nokså trivielle allergier (husstøv) og litt astma. Jeg blir nå behandlet med en temmelig ny astma/allergimedisin som heter Singulair og har fått et fullstendig nytt liv. Nå er jeg tilbake fra min tredje lange joggetur på en uke; før kunne jeg ikke engang gå til jobben. Utrolig behagelig; husk på at allergier og astma er sykdommer som kan gi symptomer som er til forveksling like hypothyreose. Går ellers på 125 mcg thyroxin og har tsh på mellom 0,5 og 1, merker av og til fremdeles "hypo-trettheten", men stort sett veldig mye mindre enn før.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
01-05-09, 16:37 #15
Spörsmål om allergi medisiner
Har noen erfaring med bruk av allergitabletter og Levaxin? Om tablettene forsterker eller gir noen bivirkninger pga Levaxin? Og i såfall hvilket merke fungerer best?
Vet at det er veldig individuelt men skader ikke å spörre...
-
04-05-09, 18:34 #16
Sv: Spörsmål om allergi medisiner
Hei
Har aldri tenkt på saken! Jeg bruker både inhalasjonssteroider på grunn av astma, og Singulair og allergitabletter. Men kanskje stoffskiftet påvirkes under allergisesongen? Noen blir jo ganske dårlige da. For meg var det helt fantastisk å få Singulair. Men jeg vet at de hjelper ikke på alle. Og noen leger er restriktive med å skrive dem ut, tror Singulair koster en del. For meg var det som dag og natt å gå begynne med dem!
Men du kan jo høre med legen din også?• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Spørsmål om CRP-tal
Av Anne Ma i forumet BlodprøverSvar: 11Siste melding: 07-11-11, 09:00 -
Ny med et spørsmål
Av sassi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 12-02-08, 13:19
Svar med sitat
Bokmerker