Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
    Medlem siden
    Jul 2006
    Meldinger
    12

Standard

Hei folkens
    Jeg fikk diagnosen Graves i 2003. Begynte da på medisiner for å få ned stoffskiftet, som da lå på 56! Etter ca 8mndr. var det nede under 14 og jeg skulle trappe ned på medisinene for så å slutte helt. I en lang periode ville ikke stoffskiftet gå opp igjen og jeg følte meg skikkelig elendig. Har en super fastlege som virkelig hører meg når jeg foreslår et eller annet. Jeg ville da prøve med Levaxin og det var greit. Nå ligger stoffskiftet mitt på 24, som er litt for høyt i følge referanseverdiene, men som passer meg helt fint. Jeg tar fortsatt Levaxin. Til dere som får "Nei" fra fastlegen - bytt lege! Livet er for kort til at man skal føle seg deppa og miserabel hele tiden.
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Vestfold
    Meldinger
    170

Standard

Enig, det er mange leger som er villige til å hjelpe, og som har mer oppdatert kunnskap! Ingen grunn til å være lojal mot en lege som ikke hjelper.

Medlem siden
    Jun 2007
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    70

Standard

Første gangen jeg fikk Graves-diagnosen (sommeren 04) brukte jeg medisiner (Neo-Mz, til dels i helt spinnville doseringer, har jeg funnet ut i ettertid) i ca. ett år. Så holdt jeg meg frisk uten medisiner i halvannet år - dvs. utbrenning? - men tilbakefallet kom nådeløst. Den som "brenner ut" og ikke får tilbakefall må være verdens heldigste menneske...

Side 2 av 2 Først 12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn