Viser søkeresultater 11 til 20 av 36
-
02-11-07, 08:33 #11
sant nok det. Det er nok det jeg kommer til å få som svar også, at alt er fint for prøvene mine var jo fine jeg ba han bare om å sjekke de to andre fordi jeg er usikker selv.
Krysser av for det meste ved lavt sfoffskifte(har forrsten lite jern i kroppen også, går på jerntabletter)å nå blir halsen verre og verre, å jeg fryser som bar det her.Jeg har ikke fått konstatert lavt stoffskifte ennå men tror selv at jeg har det.
Jeg er perfekt bortsett fra at jeg er meg selv.
Carpe Diem.
-
06-11-07, 12:30 #12
BARE FÃ…TT SVAR PÃ… EN, å der er tpo å den er under 35
Jeg har ikke fått konstatert lavt stoffskifte ennå men tror selv at jeg har det.
Carpe Diem.
-
06-11-07, 15:39 #13
anti-TPO på under 35 er negativ, som betyr at du ikke har antistoffer som ødelegger kjertelen. Dette er den vanligste årsaken til at folk får lavt stoffskifte.
Men det går an å få det likevel - jeg fikk det med negativ anti-TPO.
En annen årsak er etter fødsel, post partum thyreoiditt.
Du kan jo google litt på den å se om du finner noe, men denne tilstanden pleier å gi positiv anti-TPO.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
07-11-07, 17:17 #14
Noen har bare TG antistoffer, og hos 10% så slår ikke antistoffprøvene ut, alsto hverken anti-TPO eller TG.
I tyskland gjør de rutinemessig ultralyd hos pasienter hvor de mistenker hashimotos siden det bare har 2% feil negativt svar. Kjertelen blir straks hypoekkoisk (=mørk) ved hashimotos.
I Svverige så gjøres det finnålsbiopsi på de mistenkte og det er ennå mer nøyaktig.
-
07-11-07, 20:10 #15
Jeg fikk ikke ringt å hørt svaret på den andre prøven i dag, men skal ringe i morgen. Men halsevondten har nå endelig godt over da, men jeg får bare vente å se. Bortsett fra halsen så har jeg jo fortsatt alle de andre symptomene da. Men om prøvene ikke viser noe så har jeg det ikke, går det annå "innbille"seg at man har lavt stoffskifte, eller er det mange her inne som har det men ikke har fått diagnosen hos en lege?
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Jeg har ikke fått konstatert lavt stoffskifte ennå men tror selv at jeg har det.
Carpe Diem.
-
08-11-07, 20:08 #16
Hvis det er meg du mener, så ser du informasjon om Oftebro her
Opprinnelig skrevet av Smurfine
http://www.oftebrohelse.no
PS. Til info tar han 2000,- pr konsultasjon. Jævlig pris men hva gjør man ikke for å bli trodd.
-
08-11-07, 20:15 #17
Det var dyrt ja. Men jeg avventer til mandag uansett, da får jeg svar på den siste prøva mi(den som tar lengst tid ikke den tsp eller noe men den siste,jeg glemmer så fort heheeh)
Opprinnelig skrevet av Bonzo
2000 uavhengi om du har frikort eller ei??Jeg har ikke fått konstatert lavt stoffskifte ennå men tror selv at jeg har det.
Carpe Diem.
-
08-11-07, 20:20 #18
Ã… et spørsmål til, kan andre leger også om de er villige sette deg på medesin for å se om det gir bedring eller er det bare oftebro som kan dette??
Carpe Diem.
-
08-11-07, 20:34 #19
Det er ingenting i veien her i Norge for at legen din eller noen andre leger kan prøve deg på en medisin etter overveielser eller litt overtaling.
Det sies at indremedisinere er mer villige til å prøve pasienter på medisiner.
Og pasienter kan forlange mot legens vilje å bli satt på levaxin på prøve også, etter nosk lov. Legen blir da kanskje sur men må gjøre det. anbefales selvfølgelig ikke. Men en eldre dame her i nærheten gjorde det, og jeg gjorde det. Jeg kan da ikke underslå denne opplysningen.
-
08-11-07, 21:08 #20
Når du ble satt på medesin, ble du bedre da? Ã… hvor lenge har du gått på medesin? Jeg kommer da til å høre med min lege om den siste prøven jeg nå tar også viser at jeg er frisk da kommer jeg til å spørre om jeg ikke kan få prøve medisin for å se om det vil hjelpe meg.
Opprinnelig skrevet av nora
Carpe Diem.
Lignende tråder
-
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005
Av knokkel i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 11-05-13, 22:25 -
Har fått beskjed om at jeg ikke har lavt stoffskifte, men formen min "kræsjet" igjen
Av jolene i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 59Siste melding: 03-09-11, 14:06 -
Kan jeg ha hatt el har lavt stoffskifte selv om det ikke synes godt på prøvene?
Av Aina i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 27Siste melding: 07-10-10, 21:15 -
Har jeg lavt stoffskifte? Hva tror du?
Av tulia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 29-12-09, 17:25 -
Ny her og tror jeg har lavt stoffskifte
Av marthemaria i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 12-11-07, 19:24
Svar med sitat
Bokmerker