Side 2 av 3 Først 123 Siste
Viser søkeresultater 11 til 20 av 28
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Frogn
    Meldinger
    382

Standard

Jeg får små tørre utslett forskjellige steder på kroppen. Har hatt flere akkurat i buksekanten, men da på ryggen. Har også fått dem på låret og på brystet.

Utslettet er ikke så stort, og det klør ikke. Det er rødt og tørt og dukker opp enkeltvis. Det tar en evighet før de forsvinner og noen av dem har aldri forsvunnet helt. Har time hos hudlege, men ikke før om 2 måneder. Alt tar jo så lang tid.
    Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
    Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    63
    Meldinger
    421

Standard

Jeg bruker nesten alltid olje når huden er våt. Er absolutt den beste "fuktighetskrem" jeg har prøvd. Kan fint også bruke kaldpresset olivenolje.

Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    63
    Meldinger
    735

Standard

Jeg smører meg med en god bodylotion 2 ggr daglig, men selv da føles huden tørr og "død", særlig på bena. Uten krem blir det kløe og huden
    "støver".

Hva som virker best på den enkelte er nok individuelt; de har mye bra på apoteket, og ofte små forpakninger på tilbud, så det går an å prøve seg fram.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    63
    Meldinger
    421

Standard Det ene symptomet etterføger det andre

Nå har jeg vært slapp i fire dager, bortsett fra i går fomiddag. I kveld forsvant også slappheten, men det har blitt eterfulgt av jeg fryser. Jeg har sjelden noe annet symptom i tillegg til slappheten, bortsett fra muskelsmerter. Er dette vanlig; at et symptom forsvinner og et annet dukker opp?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Jeg synes mine symptomer skifter plass hele tiden, men kan ikke si direkte at jeg har opplevd det du bekriver altså
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Frogn
    Meldinger
    382

Standard

Jeg vet aldri hvilken plager jeg har fra en dag til neste. Det eneste jeg har mer enn ikke er muskelsmertene og trettheten.

Shanita

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Tretthet og smerter er hos meg nesten hele tiden, så av og til glemmer jeg dem Tenker på alle de andre symptomene liksom.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Frogn
    Meldinger
    382

Standard

Hehe ja.. sånn har jeg det også AnneMa.. Glemmer liksom det som plager deg verst siden man blir vant til å ha det sånn... Man får liksom en ny "normal"!

Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Ålesund
    Meldinger
    12

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Shanita
    Hehe ja.. sånn har jeg det også AnneMa.. Glemmer liksom det som plager deg verst siden man blir vant til å ha det sånn... Man får liksom en ny "normal"!
    Det er vel slik med det fleste av oss. Vi glemmer den smerten som alltid er der. Men så snart noen spør åssen det går. Da kjenner man smerten og symptomene igjen. Nesten slitsomt å bli spurt om hvordan vi har det...

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    63
    Meldinger
    421

Standard Ondt på halsen

En ung slekting begynte i går med Levaxin, 50µ daglig. Hun har fått konstatert lavt stoffskifte. I dag merket hun smerter nederst på halsen litt til høyre, skjoldbrukskjertelen(?), når hun tar på området. Disse smertene var der ikke i går. Kan Levaxinen ha forårsaket dette?

Mens jeg skriver; er ikke 50µ daglig en høy startdose?

Side 2 av 3 Først 123 Siste

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn