Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 14 av 14
    Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    361

Standard

Hei bynnu!

Jeg er ikke lege, men vil bare formidle at mange har blitt overdosert ved å øke fra 50 til 100 mcg pr. dag. Anbefalingen er å øke 25 mcg pr. dag, jmfr.: http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/PA_L ... _ID=520952

Lykke til!

Medlem siden
    Jun 2007
    Meldinger
    6

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Joni
    Hei bynnu!

Jeg er ikke lege, men vil bare formidle at mange har blitt overdosert ved å øke fra 50 til 100 mcg pr. dag. Anbefalingen er å øke 25 mcg pr. dag, jmfr.: http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/PA_L ... p_SEKS_ID=

Lykke til!
    Jeg snakket med han om det, men han sa at det skulle gå greit. Om jeg føler ubehag så skulle jeg bare ringe han igjen. Jeg krysser fingerene og håper på at alt går bra
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Akershus/Telemark
    Alder
    50
    Meldinger
    539

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av bynnu
    Jeg tenke på økt sexdrift i forbindelse med Levaxin tablettene. Jeg vet ikke om noen har opplevd dette. Jeg har funnet svar på det meste jeg trenger, men det eneste jeg fant angående dette var at lavt stoffskifte kan gi nedsatt kjønnsdrift.
    Ett av symptomene på lavt stoffskifte er lav libido (mindre kjønnsdrift, eller ingen i det hele tatt). At man da får økt kjønnsdrift når man er på tabletter er da egentlig for meg litt logisk

Ikke den dummeste tingen å få normal igjen heller

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    402

Standard

hei! jeg blir kvalm av alt mulig, og levaxin er et av de få medikamentene jeg ikke trenger mat til. så nei, det kommer nok av noe annet.

og det med sex lysten er nok mer andre hormoner og alder:=) bare vær glad til:=)

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Hyperthyreose med misstanke om Graves sykdom.
    Av El-Ella i forumet Graves sykdom
    Svar: 58
    Siste melding: 12-01-08, 20:16
  2. Noen som har greie på dette her ??
    Av summer i forumet Blodprøver
    Svar: 3
    Siste melding: 06-12-06, 08:24
  3. Kan noen hjelpe meg med å forstå noe av dette?
    Av Stina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 16
    Siste melding: 23-04-06, 21:13

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn