Viser søkeresultater 11 til 15 av 15
Tråd: Ingen Armour alligevel
-
20-06-07, 18:20 #11
Tak n`Finn. Hatten af for hollændere... og deres Forbund til og for de syge.
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Det danske TL kunne lære masser af hollændere, men vi er selvfølgelig de klogeste i verden, ved bedst alt og andre kan slet ikke lære os noget 8)
Jeg er bare SÃ… misundelig
Min søns studieven er en hollænder bosat i Danmark. Jeg får ham til at undersøge om der er en mulighed for "EU-import"....• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
20-06-07, 21:08 #12
Hvor er der dog en guldgrube af viden, hjælpsomhed og udholdenhed på dette forum!
Kære Anisa, tak for din kæmpe indsats til glæde og gavn for os andre.
Hvis du også kunne indstilles til en pris, ville jeg gøre det straks.
Louise
-
20-06-07, 22:32 #13
Det hadde jo vært virkelig flott om du kunne få gang i noe der Anisa !
Hils hollenderen !
Og så får vi vel vite noe ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
21-06-07, 00:57 #14
Det sagde (skrev
Opprinnelig skrevet av Louise
) jeg nemlig også alle de steder på Nettet i Danmark jeg kom i nærheden af, lige siden jeg fandt Sonjas.....
Jeg skal nok hilse
Opprinnelig skrevet av n`Finn
, og fortælle om.... Om jeg så selv skulle melde mig til det hollandske forbund... Den første gang vil jeg nu lade en hollænder undersøge sagerne for mig, idet han er meget veltallende og velargumenterende (EU-fan) også på sit modersmål.....
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
21-06-07, 07:47 #15
I holland er det flere apotek som slager kapsler med thyreoidum, i forskjellige styrker, og det er billig, men en bedrift lger tabletter, og det faller dyrere.
Glostrup apotek, de har laget tabletter, og det er vel dyrere?
I danmark trenger man vel bare en vanlig resept da , siden et er et registrert middel.
Men fra Norge kan vi få vårt apotek til å skaffe dem på vanlig måte fra Glostrup men da må vi fremdeles ha registreringsfritaket.
Tenke tenke. Men hvis vi fikk en hvit resept og sendte til Glostrup så kunne de lovlig sendt, eller?
Det hollandske blir mye blligere, spesielt hvis man bruker mye per dag.
Bare tenker.
Og i prinsippet er det lurt å bruke det som Glostrup apotek har laget slik at de ikke gir opp hele prosjektet.
De burde laget 2-grain (120 mg) også og tablettene kan jo deles. Det er er selve fordelen med tablettene vs. kapslene. Kostnadene er jo de samme for 120-mg-tablettene som for 30-mg-tablettene så de burde prøve å holde prisen lav synes jeg.
...
Lignende tråder
-
Helt rask... men alligevel syg?
Av Nocturne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 12Siste melding: 13-11-07, 19:49 -
normale (?) prøvesvar, men ingen bedring..
Av caspar i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 24-10-07, 15:31
Svar med sitat
Bokmerker