Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
-
23-01-07, 19:30 #11
Uffda.
Ikke veldig lurt å operere noe når stoffskiftehormonene er i ulage ser jeg.
Det med blodtrykket har mer med spinalen å gjøre (da kan man få sånt lavt blodtrykk--er ikke uvanlig)
Har fjernet visdomstennnene også, men det var ikke så vrient....
nora
-
24-01-07, 10:00 #12
ja det har vært litt styr.
men da venter jeg med å ringe endo, er jo ikke rart jeg føler meg helt merkelig nå da.
føler forresten hun endo jeg bruker er dyktig og vet hva hun gjør, så får vi håpe det stemmer
.
dagene mine nå består av å holde meg i skinnet og passe på hva jeg putter i munnen for ikke at vekta skal øke veldig,har ike hatt probl med vekta før, så vil ikke ha det nå heller, sitte i ro og la kroppen heele seg,og prøve å være til stede for ungene, selv om jeg overhodet ikke føler meg til stede.
er det mest vanlig med depresjon som hyper eller hypo?
føler meg faktisk mer stabil som hypo, har liksom ingen topper eller bunner, bare jevnt litt laber liksomHyper postpartum thyreoditt desember 2006. Begynnte med propyltiuracil, ble da hypo.
Bruker ingen medisiner og har vart frisk siden jan 2007.
Lignende tråder
-
Endokrinologer, tror de på oss?
Av Snusmumrik i forumet EndokrinologerSvar: 8Siste melding: 06-12-07, 20:05 -
Ny her og tror jeg har lavt stoffskifte
Av marthemaria i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 12-11-07, 19:24 -
TROR JEG GIR OPP
Av Tor i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 10Siste melding: 18-10-07, 00:55 -
prøvr meg på et inleg som ikke hører til her,kan noen hjelpe
Av rikke i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 16-01-07, 20:59
Svar med sitat
Bokmerker