Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
    Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Meldinger
    360

Standard

Jeg kan bare svare for min egen del. Jeg føler ofte andres sinnstemning. Eller jeg synes det er bedre å si energi, for jeg kan ikke alltid merke hva slags sinnstemninger det er snakk om.

Og det man føler er det jo lett å bli påvirket av...

Egentlig vanskelig å forklare

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Er ikke helt sikre på om dere tenker det samme som jeg...

...men jeg føler at jeg mer og mer bærer hele verdens sorger på mine skuldre. Eller kanskje ikke mer og mer, har vel alltid gjort det, bare oppdager at "verden" er større enn jeg trodde.

Andres lidelser gjør så sinnsykt dypt inntrykk på meg, nesten så jeg kan føle det selv. T.o.m. i spillefilmer. Hyler og tuter noe forferdelig. Men det er ikke så farlig med spillefilmer, for jeg vet jo etterpå at det bare er film.

Verre er det med nyhetene og nærmiljøet

Men en gang når noen holdt på å kjøre på bilen som min lille sønn befant seg i, mens jeg var hjemme - fikk jeg en meget, meget sterk følelse om at nå var han i stor fare. Når de kom hjem, fortalte de om hendelsen. Og på denne måten er jeg absolutt ikke "fintfølende", men det er mulig at det er meget sterke bånd mellom f.eks. mor og barn uten at jeg skal spekulere noe mer i det. Jeg har jo alltid vært livredd for barna mine jeg, så det kan ha vært tilfeldig ;)
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Hei

Kanskje at stoffskiftet bringer noe som er naturlig for deg til overflaten? Evner til parapsykologiske ting dukker ofte opp hos mennesker i store livsforandringer og kriser. kanskje det er så enkelt som at du ikke har "villet" bruke evnen, men nå har du ikke noe valg lenger?? Man skal ikke undervudere menneskers evner til å føle/gjøre ting som ikke vitenskapen forstår noe av!

Selv er jeg født med antenner på mange mil ;) Det har ikke blitt sterkere etter at jeg ble syk. Vibber er vibber for meg.

Ellers leste jeg at mennesker som har e binyrer ofte blir veldig følsomme. Tror det var på Kris sine sider.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Utslått av å spise?
    Av Marina73 i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 20
    Siste melding: 21-02-11, 09:30
  2. Candida, ME og kanskje litt av hvert...
    Av baremei i forumet Candida
    Svar: 2
    Siste melding: 07-12-06, 02:32

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn