Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 17 av 17

Tråd: Refleksologi

Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Meldinger
    360

Standard heisann

Tusen takk for alle svar!

Jeg skal til ny lege i morgen, så får jeg se hva han finner ut. Har tenkt å fortsette med alternativ behandling. Jeg hadde tre heavy behandlinger sist uke. Det er egentlig litt for mye. Som en reaksjon på behandlinga følte jeg meg veldig, veldig sliten og deppa. Men det gikk over, og nå er jeg bedre enn jeg har vært på veldig leng! Jeg har absolutt ikke mistet troen på denne behandlingsformen.

Uansett hva legen kommer frem til har jeg ikke tenkt å begynne med medisiner med det første. Vil prøve refleksologi et par måneder til, så evt. ta nye prøver og se om det er noen forandringer.

Jeg har ingen garanti for å bli frisk av alternativ terapi, men det samme gjelder vel hvis man ta medisiner...

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

hvis man har en kronisk sykdom slik lavt stoffskifte er så blir man ikke frisk hverken med alternativ medisin eller skolemedisin. Beklager å si det m en.

Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Meldinger
    360

Standard

Det er vel kanskje sant. Men da gjelder det vel å finne best mulig måte å leve med sykdommen på....

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Ja absolutt. Lykke til .

Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Meldinger
    360

Standard

Jeg har fått resultatene fra lege nå.
    Verdiene er:
    T3- 4,1
    T4- 13
    TSH - 1,06
    TPO -under 3

Så jeg er frisk Føler meg ganske bra også sammenlignet med hvordan jeg var for bare et par uker siden.
    Men jeg lurer på hvordan resultatene ville vært for tre måneder siden, før jeg begynte den alternative behandlingen. Om de ville vært de samme. Da var jeg elendig og hadde omtrent alle symptomene på lavt stoffskifte.

En annen ting jeg lurer på er om jeg burde slutte med den alternative livsstilen for en stund og så ta prøvene på nytt. De skal vel taes fastende. Det gjorde ikke jeg.

Men uansett så tror jeg det nytter å legge om livsstilen litt. Jeg tror det slår positivt ut uansett!

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Gleder meg på dine vegne over at du føler deg så mye bedre. La oss vite hvordan det går.

Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Meldinger
    360

Standard

Tusen takk, Cathrine. Det går jo selvfølgelig litt opp og ned. Men jeg skal la dere vite hvordan det går...

Ha en fin dag!

Side 2 av 2 Først 12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn