Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Ja vi må finne et godt system. Har ikke tenkt så langt enda. Vi trenger jo Sonjas hjelp til et slikt prosjekt...

Kanskje folk skulle maile inn forslag til ting å legge der og så går det gjennom en vurdering før det blir lagt ut?? Men så kommer spørsmålet om hvem som bør regulere det...
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    344

Standard

Jeg tror at en slik tråd bør være låst for innlegg. Det er så lett å hoppe inn med en kommentar eller to. Da blir det lett rot.

Et forslag er at en annen enn Sonja (hvis hun ikke har kapasitet) får ansvar for å kvalitetssjekke infoen før den legges ut. All infoen kan samles i en tråd eller deles i f.eks. tre: hyper, hypo og generelt om stoffskifte.

Jeg begynte for en tid siden med å oversette noe engelsk stoff jeg fant et sted; info til familie og venner. Har hatt en lang pause, men skal prøve å gjøre det ferdig.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Jeg forstår ikke noe av mine prøver jeg kan ikke noe med tall uff hater meg for at ikke jeg kan :,( Sikkert noe galt i hodet mitt siden jeg ikke klarer regne eller blir sint viss det er mange tall her og der særlig på sånne skjemaer da man skal si sånn fra 0 til 10 da hvordan man her det og sånt hos psykologen da bruker jeg tid ikke på og lese men de talla er i veien er noe gærnt med hele meg he he må le og da er vell lov håper jeg

Så da jeg får svar på sånne Lavt stoffskifte prøver ja jeg ser bare masse tall og sier hjelp dette forstår ikke jeg om legen forklarer så ja forstår noe men ikke alt he he
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Anne Ma
    Glemte meg
    Ja, gjett om jeg kjenner meg igjen. Husker jo ingenting. Godt vi er flere i samme båt - hihi -

Lilja
    Jeg forstår ikke noe av mine prøver jeg kan ikke noe med tall uff hater meg for at ikke jeg kan :,( Sikkert noe galt i hodet mitt siden jeg ikke klarer regne eller blir sint viss det er mange tall her og der særlig på sånne skjemaer da man skal si sånn fra 0 til 10 da hvordan man her det og sånt hos psykologen da bruker jeg tid ikke på og lese men de talla er i veien er noe gærnt med hele meg he he må le og da er vell lov håper jeg
    Ja, gjett om det er noe galt med deg! Med meg også - det heter hypotyreose ;)
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Takker for godt svar GODKOZ
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Brits:
    Jeg tror at en slik tråd bør være låst for innlegg. Det er så lett å hoppe inn med en kommentar eller to. Da blir det lett rot.
    Jeg er enig med deg i det. Tror det blir mest ordentlig hvis det er lukket.
    Et forslag er at en annen enn Sonja (hvis hun ikke har kapasitet) får ansvar for å kvalitetssjekke infoen før den legges ut. All infoen kan samles i en tråd eller deles i f.eks. tre: hyper, hypo og generelt om stoffskifte.
    Hvis det er f.eks 3 mennesker som ser på matriellet før det blir lagt ut vil vi gjerne får bedre stoff enn om en skulle ha gjort det?? Ellers er oppdeling bra, men vi må ikke glemme dem med kreft, medfødt og forbigående lidelse. Det bør være info for alle gruppene med thyreoidea lidelser.
    Jeg begynte for en tid siden med å oversette noe engelsk stoff jeg fant et sted; info til familie og venner. Har hatt en lang pause, men skal prøve å gjøre det ferdig.
    Gjør det, for jo mer jo bedre

Stina: ja heldigvis har de fleste vært der He he he...
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Hva sier TRAS noe om?
    Av Carro i forumet Blodprøver
    Svar: 2
    Siste melding: 18-03-09, 10:01
  2. tras, anti tpo og sånn...hva er det?
    Av isa1 i forumet Blodprøver
    Svar: 2
    Siste melding: 29-06-08, 10:24
  3. TRAS
    Av Bittebitt i forumet Lavt stoffskifte