Viser søkeresultater 11 til 20 av 340
-
17-04-06, 20:12 #11
Re: Lavt stoffskifte
Helt enig med deg. Det er ikke legen som har fortalt meg noe heller. Det er godt vi har et slikt forum med kjekke folk som er villige til å dele av sine erfaringer. Jeg blir aldri ferdig med å takke dem.
Opprinnelig skrevet av Lilja
Husker ikke om du har skrevet blodprøveresultatene dine her. Hvis ikke, er det lurt å poste dem her og så er det alltid en erfaren som kan tolke de for deg. Hvis ikke du har fått blodprøveresultatene så kan du ringe til legen og få dem. Det har du rett på. Kanskje du må betale litt for å dem skrevet ut, men det er verdt det. Nå spør jeg legen hver gang jeg tatt prøver og så skriver jeg resultatene ned (mens han ser det). Hver dag noterer jeg ned formen (har et tallsystem hvor tallet 2 står for den dårligste formen jeg har hatt og 7 for den beste jeg har hatt - 9 vil være topp). På denne måten kan jeg følge med prøveresultatene, formen og tablettdosene. Noen skriver også ned hva de spiser.
Ellers så vil jeg anbefale deg å stille alle de spørsmålene du har. Ingen er for dumme. Vi er alle på jakt etter den gode formen. 8)Desember 05: Graves. April 08: Radioaktiv jodbehandling. Nå lavt stoffskifte.
-
26-04-06, 10:17 #12
Fryser
Hva er det som gjør at man fryser alle gjør jo det vet jeg av og til ivertfall
Men jeg er iskald på henda mine som is brr :,( Og hver kveld eller natt blir jeg lilla nesten for jeg fryser på fingrene de blir iskalde er det normalt da en har lavt stoffskifte ? Burde jeg si det til legen min imårra skal ditt da eller bare la vær
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
26-04-06, 10:20 #13
Kald på nese, hender, føtter og sideflesket ;) er typiske tegn på lavt stoffskifte. Det er mye av det legen min sjekker meg for. Nevn det for legen din, ja.
-
26-04-06, 10:31 #14
Oki takker da skal jeg gjøre det
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
26-04-06, 12:23 #15
Liothyroin!!! Det funker for meg, kroppstemperaturen hør økt med en halv grad, men den varmen som jeg kjenner på kroppen har økt mer enndet. Jeg er blitt helt vanlig varm i kroppen og det er forferdelig hyggeligt etter å ha gått med "ødelagt termostat" i over 7 år!!!
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
26-04-06, 12:44 #16
Armour funka for meg. Ble nesten litt mye av det gode til å begynne med.
Samtidig forsvant jo fettet så da hadde jeg ikke nooen fettkul å være kald på. hihi• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
26-04-06, 13:31 #17
Jeg var alltid kald paa foetter og fingre, og nesa trodde jeg skulle falle av noen ganger paa grunn av frost...

Men etter at jeg begynte med behandling av hypoen og b12 mangelen ble det det omvendte. Jeg begynte aa svette og var nesten for varm. Men heller det enn aa fryse
-
27-04-06, 23:00 #18
Jeg får noen ganger "frysetokter". Innbiller meg at det er det motsatte av hetetokter slik som kvinner kan få i overgangsalderen. Det varer ikke lenge men minner litt om sånn som man kan ha når man har feber.
-
27-04-06, 23:12 #19
Jeg får frysetokter og hetetokter. Begynte å lure en stund om jeg var kommet inn i en veldig tidlig overgangsalder
8)
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
01-05-06, 18:08 #20
Hvordan kjenner man om medisinen virker?
Jeg lurte på hvordan kjenner man om medisinen virker? Hvor lang tid tar det før det blir bedre? Kan det hende man kan slutte med Levaxin da det har blitt bra igjen eller går ikke det ann? Jeg føler meg ikke bra ennå ivertfall, og håper jeg skal få det bedre. Er ekkelt være sliten for det minste ting og ikke klare mye for jeg ønsker ikke være sånn, var ikke sånn før da hadde jeg Energi alt var bedre da på en måte
Ønsker dere en fortsatt fin 1 mai
Klemz
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46
Svar med sitat
Bokmerker