Viser søkeresultater 11 til 20 av 24
Tråd: Muskel og leddsmerter
Threaded View
-
28-08-16, 13:06 #1Bozmann Gjest
Muskel og leddsmerter
Jeg har slitt med muskelsmerter, senebetennelser og stivhet i hofte,rygg,nakke,skulder de siste 4 årene. Jeg minstenkte at de kunne være en reumatisk sjukdom, derfor fikk jeg henvisning til reumatolog.
Han fant ingenting på blodprøver. Men han testet også stoffskifte mitt, og det viste seg at jeg hadde TSH på 7.71. Fikk beskjed om å teste stoffstifte mitt hos fastlegen min et par måneder sener og, TSH var fortsatt høy.
Legen min har gitt meg resept på en lav dose Levaxin.
Kan det være stoffstiftet som har forårsaket alle disse muskel og leddplagene mine? Jeg har aldrig hatt noen problemer før dette begynte for ca 4 år siden. Det har bare blitt gradvis verre over tid også.
Begynte med smerter stivhet i korsrygg, beveget seg så ned i hoft, så kne, oppover ryggen, skulderen og nå nakken. Sliter også med senebetennelse i albue og håndledd. Jeg har også vondt under føttene.
Jeg vet ikke hvilke andre tester han tok, men hvilke tester bør jeg spørre etter?
Er det andre som har erfaring med muskel/leddsmerter forårsaket av lavt stoffskifte?
Lignende tråder
-
Minsten min sliter enormt med muskel og leddsmerter
Av Pingvinen i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 7Siste melding: 19-08-11, 07:53 -
leddsmerter
Av mammantileir i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 4Siste melding: 24-10-07, 12:38 -
smertestillende mot leddsmerter
Av gjest i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 10Siste melding: 14-06-05, 22:28 -
Leddsmerter og doseøkning
Av i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 2Siste melding: 02-05-05, 20:15

Svar med sitat

Bokmerker