Viser søkeresultater 11 til 20 av 36

Threaded View

Helle Sydendal sin avatar
    Helle Sydendal er offline Denne personen er ikke lenger medlem av dette forumet
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Danmark, Holbæk
    Alder
    62
    Meldinger
    239

Standard NY bog: Få livet tilbage

Hej alle

Jeg har netop udgivet en bog om lavt stofskifte.

Se Aftenshowet, hvor jeg fortæller lidt om det ca. 30 minutter inde i programmet.
    Desværre skal det være meget kort - og helst meget simpelt - når man er på TV. Men jeg fik til sidst "sneget" ind, at det ikke er alle, der behandles for lavt stofskifte, der får det godt af behandlingen - og at der for dem er "andre muligheder" (her tænker jeg naturligvis på naturlige stofskifte hormoner og T3).

Jeg ville have sendt min nye bog til anmeldelse hos forummet, men da der ikke er tid til at gå bogen igennem, blev jeg opfordret til selv at skrive om den

Gennem mange, mange år gik jeg til lægen, fordi jeg ikke havde det godt. Til sidst fandt lægen ud af, at jeg havde lavt stofskifte. Jeg blev sat i behandling med Eltroxin - det hjalp IKKE. Men lægerne sagde til mig, at jeg var velbehandlet!

Det var så frustrerende, at jeg besluttede mig for selv at gå i gang med at læse forskning om behandlingsmulighederne for lavt stofskifte. Jeg fandt ud af, at det er faktisk videnskabeligt bevist, at mange ikke får det godt på T4-præparater.

Her på forummet fik jeg oplyst navnet på en dansk endokrinolog, som tilbyder behandling med både naturlige stofskiftehormoner og T3. Han behandler mig i dag - og jeg har fået mit liv tilbage! Han sagde ja, til at være faglig konsulent på min bog.

Jeg er journalist, og derfor var det svært ikke at samle alt det, jeg fandt ud af i en bog. Jeg håber, at den kan være en hjælp til andre, der oplever, at de ikke får det godt på trods at behandling - og at den kan være en overskuelig guide for ny-diagnosticerede til at få overblik over "lavt stofskifte", symptomer og behandling.

Mange hilsner fra Helle

Sist endret av Admin; 27-05-13 kl 06:03 Begrunnelse: Billede indsat

Lignende tråder

1. Nielsigne tilbage, stresset men i live
    Av Nielsigne i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.
    Svar: 3
    Siste melding: 21-05-13, 11:39
  2. Min rejse mod at få mit liv tilbage?!
    Av Ceven i forumet Dagboker
    Svar: 0
    Siste melding: 31-03-11, 11:33
  3. Tvunget tilbage på Levaxin?
    Av Anisa i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 0
    Siste melding: 02-11-09, 22:24
  4. Velkommen tilbage Carro
    Av Anisa i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 2
    Siste melding: 11-06-09, 12:41
  5. Svar: 1