Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
    Medlem siden
    Nov 2012
    Sted
    vestlandet
    Alder
    54
    Meldinger
    6

Standard Sv: høyt stoffskifte med normale verdier?

Hoster ikke mye nei...men det dannes slim hele tiden...vet ikke hvor langt ned det dannes, men ønh sier det ikke kommer fra halsen i allefall...
    HVordan kan man finne ut om det er noe feil med binyrefunksjonen da tro? Har nattesvette hver natt....
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    55
    Meldinger
    2,404

Standard Sv: høyt stoffskifte med normale verdier?

Skal du finne ut om du har problemer med binyrefunksjonen må du til en privat lege som tenker mer alternativt. Det kan være nyttig i forhold til stoffskifteproblematikken din også. Noen anbefalinger finnes på forsiden av forumet.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Høyt stoffskifte med normale verdier?

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Symptomer du har beskrevet, behøver ikke være symptomer på højt stofskifte. Det kan sagtens være det omvendte, hvilket kan mange med lavt stofskifte tale med om.
    Eller kan det være noget tredje?

Tullla Jo mere jeg følger med i din tråd, jo mindre tror jeg at du har thyreoidea-relateret højt stofskifte. Det kan godt gå hen og blive spild af tid at dvale ved denne ene mulighed (højt stofskifte), alt imens du faktisk har brug for at komme videre, gerne tættere på årsagen til dine helseproblemer.... Jeg kan godt forstå at du holder fast ved "højt stofskifte", fordi du tror ikke at der kan være alternativer, som kan forklare dine plager. plager.

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
    Skal du finne ut om du har problemer med binyrefunksjonen må du til en privat lege som tenker mer alternativt.
    Hvad angår henvisningen til binyrerne er det altid klogt at være opmærksom på når man har været udsat for en langvarig belastning af helse. Man behøver faktisk ikke have hyper- eller hypothyreose, for at have symptomer også fra binyrer. Uanset hvilken vedværende helsebelastning man lever med - længe nok - kompenserer binyrerne altid for det, som en given belastning genererer af funktionsforstyrrelser (kan være fra et eller flere organer). Langvarig belastning eller sygdom vil altid stille store krav til binyrernes kompenserende rolle i kroppen, og på et eller andet tidspunkt går de svage hvis den oprindelige årsag til plager ikke bliver behandlet.

Prøv at læse denne tråd: Højt stofskifte som IKKE er hyperthyreose og se om er er noget du kan kende dig igen i.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Normale verdier?
    Av padletut i forumet Blodprøver
    Svar: 0
    Siste melding: 25-10-12, 16:55
  2. Medisinert, normale verdier, men ikke frisk ?
    Av Fanny i forumet Virker medisinen ikke?
    Svar: 1
    Siste melding: 29-09-11, 11:49
  3. ny her:) høyt stoffskifte? lurer på verdier...
    Av lindas6710 i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 22-02-11, 09:59
  4. Normale verdier, fortsatt dårlig form.
    Av Evelina i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 33
    Siste melding: 26-03-10, 23:28
  5. Normale verdier????
    Av Nala i forumet Normalverdiene?
    Svar: 8
    Siste melding: 09-10-05, 22:31

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg