Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
-
02-11-12, 08:21 #11
Sv: Hjælp til at finde læge der kan hjælpe og har forstand
Det samme tænkte jeg... En tommelfingerregel er, at hvis en kostvejleder ikke udelukker hvede, uanset fuldkorn eller ej, er det en kostvejleder der ikke egner sig til at behandle syge mennesker. Nødvendige kulhydrater kan man få fra hundrede andre næringsmidler end hvede, som ellers kun egner sig som menneskeføde enten langtidsfermenteret uden gær, eller til mennesker som er fysisk aktive 24/7.
Kære Jerab? Hvad er din overordnede forventning til løsning på dine helbredsproblemer? Kan du bruge nogle af tips du har fået her?
BioNordic er nok det bedste sted at komme når man ønsker at leve sygdomsforebyggende, men ikke nødvendigvis det bedste sted at behandle et kompliceret sammenbrud af helbredet. Det ville være synd, hvis du mistede troen på at "selvhjælp" nytter pga. BioNordic-nederlaget.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
06-11-12, 11:54 #12
Sv: Hjælp til at finde læge der kan hjælpe og har forstand
Hej Anisa,
Jeg har i det halve år jeg holdt kostplanen ej heller spist hvedeprodukter. Desværre bemærkede jeg ingen effekt ved at leve efter BioNordics kostplan. Jeg er ikke i tvivl om, at BioNordic er et godt sted, hvad generel sundhed og kost angår, desværre er jeg heller ikke i tvivl om, at de tjener rigtigt mange penge på syge mennesker. Så mange, at jeg ikke har lyst til at besøge dem igen.
Selvfølgelig kan jeg bruge nogle af de tips, jeg har fået her i tråden, og er rigtigt glad for, at folk har brugt deres ressourcer på at læse og besvare, det er rigtigt sødt af jer alle sammen.
Når du spørger, hvad min overordnede forventning til løsning på mine helbredsproblemer, så er det fortsat som det også fremgår af overskriften, nemlig at jeg rigtigt gerne vil konsultere en dygtig læge med forstand på hele hormonsystemet i kroppen. Desværre har jeg endnu ikke selv haft kontakt til nogen, og det var derfor jeg oprettede tråden herinde, -i håb om, at nogen måske havde haft sammenlignelige problemer.
Men endnu en gang tak til jer alle.
Hav en dejlig dat
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Kan I hjælpe - hashimotos thyroiditis
Av Helene i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 10-10-12, 12:36 -
Nogen der kan hjælpe med disse resultater?
Av Honeyhob i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 20-11-10, 16:13 -
Hjælp, plz... hvad skal jeg bede min læge om nu?
Av Marejka i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 29-05-10, 15:24 -
Hvordan hjælper jeg andre med at finde ud af højt stofskifte
Av ninus i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-09-07, 11:18

Svar med sitat

Bokmerker