Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 14 av 14
    Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Hashimoto's, fjerning av livmor, overgang til Erfa

Jeg gikk også direkte fra Levaxin til thyroid. Lykke til med alt du strever med!
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    Sørlandet - dyreparken
    Alder
    56
    Meldinger
    23

Tusen takk Vigdis Håper det funker for deg å gå på Erfa? (jeg ser iallefall lys i tunnelen når jeg leser om andre som blir bedre av det)

Legen ville vente litt til, siden jeg følte meg sånn noenlunde bedre enn før (lot være å justere ned dosen sist da det ble helt feil for meg og enda dårligere iforhold til referansene på blodprøvesvara de andre gangene )
    til vi hadde fått blodprøvesvarene tilbake så bestiller vi resepten Har jo egentlig ikke noe å tape på å prøve det iforhold til helsa - men økonomisk ja..

Har merket at jeg sliter økonomisk (taper 3-5000) når jeg har varig 50% ufør samt 50% arbeidsavklaringspenger så jeg prøver å finne ut hva som lønner seg ang det å jobbe litt eller blir 100% ufør.. noen som har erfaring med dette?
    Hukommelsen/konsentrasjonen min ekke som den var så jeg undersøker litt etter litt med dette.

Massasje med jevne mellom er bra for meg for ikke å stivne - men får ikke dette dekket og må bruke rett fra lommeboka - noen som har fått det dekket?

Ellers ha det bra i mellomtiden alle dere herinne

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Når oppsto behovet for massasje? Etter at du startet med Levaxin eller før? For mitt vedkommende var årene med Levaxin en plage med stive og anspente muskler, en slags angst som satt i muskulatueren. Nå, med Erfa, er den borte. men jeg kan ikke bevise dette. Prøvede Levaxin på nytt i sommer, i tillegg til Erfa, da kom det tilbake. Da jeg sluttet med Levaxin, ble det borte etter noen uker.

Vel, jeg er vel tilbake på noe av det samme energinivået som da jeg var mellom 20-30, trekk fra litt for årene spom har gått. Så ja, Erfa funker for meg!
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    Sørlandet - dyreparken
    Alder
    56
    Meldinger
    23

Det startet snikende ETTER at jeg begynte på Levaxin (1990) uten at jeg helt skjønte hvorfor - men ser nå fra ei gammel sykemelding fra 1998 at jeg hadde stive og vonde muskler... Det er mulig rundt den tiden (kan ikke huske helt korrekt) jeg følte at jeg måtte ha massasje (måtte mase på venner/familie om å bli knadd) og helt til idag. Har ikke blitt noe bedre når det gjelder muskelsmerter/stivhet og en slags anspenthet i kroppen - men fungerer bedre fysisk etter massasje - uansett kommer den tilbake igjen og igjen og da har det ikke gått en uke engang....

Har prøvd idrettsmassasje, klassisk massasje, naprapat/kiropraktor/fysio/psykomotorisk med mer ... kommer bare tilbake igjen og bortkasta penger..

Ser ut som ting begynner å falle litt på plass ang dette ved å ha lest her inne. At det kan være medisinen jeg bruker nå som gjør dette og at det er enda en grunn til å skaffe det naturlige.
    Sist endret av vita; 13-05-11 kl 16:26 Begrunnelse: glemt å nevne før/etter..

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Graves sykdom. Overgang fra Levaxin til Erfa Thyroid
    Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 47
    Siste melding: 21-07-10, 21:50
  2. Praktiske spørsmål ved overgang til Thyroid
    Av Delisa i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 21
    Siste melding: 29-04-10, 12:37
  3. Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
    Av Siven i forumet Naturlig Thyroid medisiner