Viser søkeresultater 121 til 125 av 125
-
09-09-10, 19:30 #121
Sv: Jeg er visst underdosert på Levaxin...
-
09-09-10, 21:38 #122
Men sånn var jeg også Sonja !
Jeg hadde enda lavere fT4 i laaang tid og følte meg kjempebra. Husker ikke hvor lenge, men etter omtrent et halvt år kom nedturen da. Så den kan altså komme. Jeg økte jo ikke dosen nok før den kom. Nåpr jeg økte så gikk det jo over sånn smått om sen.
Tror det er en fordel å være føre var der, så øk dosen.
Jeg syns jo også den er liten Sonja, men det er nå min bedømmelse.
Prøv å få 125mg styrken å du kan sikker hale innpå en 3-4 av dem vil jeg tippe. Du bør etter min mening kjøre opp på en dose som vil vise seg å vær elitt for høy.
Så kan du sette den ned når du ikke orker mer. Dette for å få fart på systemet.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
10-09-10, 09:00 #123
Ønsker deg lykke til! Antagelig er den beste til å sette riktig dose nettopp deg selv! Lytt til kroppen
Alltid trygt å ha noen å lene seg litt til, så håper du har/får en lege som lytter til deg!
10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
-
10-09-10, 12:24 #124
Ja, Thyroid (=Erfa) sies å være veldig mye bedre enn levaxin ang. dosering, man kan godt ha litt feil dosering og enda føle seg mye bedre enn på levaxin.
Her er noen linker om Thyroid (Armour) http://www.nora.heime.net/armour_hvordan.htm følg linkene til Gabys artikler, håper de virker enda
(nei, pdf-en er borte)
-
27-08-11, 18:41 #125
Siste nytt om sonja
Lest på hjemmesiden til sonja: hun ble vektoperert 16.08.2011. Det går bra med henne og hun er kvitt diabetes også.
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
Lignende tråder
-
Flere kjendiser med hypothyreose
Av Blondie i forumet Nyttige linkerSvar: 7Siste melding: 09-12-13, 20:22 -
Jeg har struma,knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
Av skaye i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 75Siste melding: 07-01-10, 17:12 -
Andre i Bergen med hypothyreose?
Av maika i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 15-04-09, 22:06 -
Stoffskifte og andre sykdommer
Av Persa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 03-02-09, 21:43

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker