Viser søkeresultater 111 til 120 av 203
Tråd: Dagens positive tråden
-
16-05-12, 23:42 #111
Sv: Dagens positive tråden
Hei Flaggstang :-)
Kjøpesenter går stort sett greit.
Nå holder jeg på å prøve ut litt av dette med syre og base mat. Har ikke kommet lenger enn til å drikke sitronvann, og synes det hjelper litt på energien. Skal prøve ut natron i vann 2 ganger daglig for å se om det kan virke bedre :-)
-
19-05-12, 19:18 #112
Det ble margeritter og noen nydelige blå jeg ikke har navn på
Satte de i sinkbøtter og 17.mai pyntet jeg de med norske-flagg-bånd. Ble kjempefint 
Hadde forøvrig en fantastisk 17. mai for første gang på mange, mange år. Så barnetoget på morgenen. Masse herlige, glade festkledde barn som hurret og veivet med flagg. Også korpsmusikken da. Klarer ikke stå i ro når jeg hører den, fantastisk. På ettermiddagen ble det tivoli. Så ut og spise nydelig middag. Drakk et glass vin jeg ble både småsusete og fnisete av
Så bar det av sted til borgertoget. Avsluttet med å se et fantastisk fyrverkeri fra bygga. Jeg sovnet med et smil om munnen. Håper dere hadde ei fin feiring også.
Gårdsdagen gikk med til vasking, vasking og vasking. Kanskje vanskelig å se det positive i det, men for meg er det å utføre hverdagslige ting utrolig tilfredstillende.
Med leiligheten unnagjort bar det i dag av sted til gartneriet for å få freshet opp bakgården. Plantet og pottet. Hagemøbler ut og nå har jeg min egen lille oase der ute. Det ble så fint. Glad i dag også jeg
-
20-05-12, 22:13 #113
Nydelig middag på brygga med mmmmmmm deilig rødvin og dessert. Sol, varme, nære/kjære, god prat
Nå, akkurat nå er alt fint
-
21-05-12, 22:09 #114
-
21-05-12, 22:11 #115
-
21-05-12, 22:12 #116
Piknik på stranden
Pledd, finkornet sand mellom tærne, havet, sol i fjeset og jordbær. Kvelden ble avsluttet med solnedgang, lyserosa kropp og varm kakao på brygga. Øyeblikkslykke, det er fint
-
21-05-12, 22:15 #117
-
22-05-12, 19:41 #118
Sommergave til seg selv, ny parfyme
-
23-05-12, 17:20 #119
Urtene mine som jeg har dyrket frem fra frø, fikk flytte ut i hagen i dag.
Se siste to ukene har de fått være ute lenger og lenger hver dag, og nå var altså tiden kommet.
Føler meg nesten som en hønemor, når jeg stolt ser sunne grønne planter i urtebedene
-
01-06-12, 18:49 #120
Jeg har vasket gulvene + tatt badet i dag. Litt imponert over meg selv i dag, for den epilepsi-serien som startet i går i halv-fire-tiden, henger i enda.
Nå blir det rullekakelaging mens gubben lager middag, og så har ene guttungen kjøpt en ny DVD som skal sees.
God helg alle sammen!
Lignende tråder
-
Positive opplevelser/gravid på liothyronin
Av Synne i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 4Siste melding: 08-01-11, 18:30 -
Dagens lille slanketips
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 76Siste melding: 29-03-08, 01:06 -
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18
Svar med sitat

Bokmerker