Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Jeg tror ikke at det kommer til at rykke noget som helst, Tina.

For det første er kun 125 personer tilmeldt, ud fra over 700 inviterede, og for det andet - datoen 25. maj kunne ikke blive værre...
Jeg har ikke fulgt så meget med, da jeg ikke vil være at finde ved demonstrationen Men jeg har set, at vores svenske lidelsesfæller slutter sig til os. Forhåbentlig kommer der flere end 125, det skulle jo gerne være noget, man kunne se og høre.

Og det er noget, vi har brug for - at blive set og hørt.....

Tina