Viser søkeresultater 101 til 101 av 101
Hybrid View
-
03-02-14, 13:10 #1
Sv: Armour og levaxin kombinasjonsbehandling
Hei Rigg.
Jeg leste et innlegg her at fT4 ofte blir lav og at det er ok ved bruk av Thyroid. Legen bør heller være opptatt av fT3.
Det er også normalt at TSH blir 0,01 med Thyroid.
Dessuten er det helt naturlig at man blir ganske mye verre av for lav dose, og at det dessuten er negativt å blande naturlig Thyroid og syntetisk Levaxin.
Jeg har aldri blandet disse, selv om legen min anbefalte det. Det var fordi jeg fikk mange bivirkninger på KUN Levaxin OG på kombinasjon Levaxin og Liothyronin (begge syntetiske).
Mine opprinnelig doser Levaxin 100 mcg og kombi: Levaxain 70 mcg + 20 mcg Liothyronin gjorde meg sykere og jeg fikk følgesykdommer.
Stoffskiftet ble først mye bedre på ren Thyroid og i tillegg forsvant mange symptomer som hadde kommet snikende gjennom årene på syntetiske stoffskiftemedisiner.
Min trivselsdose er NÅ på 4 grain (250 mg) Thyroid Erfa
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Hvordan få andre til og forstå hvordan det er å ha lavt stoffskifte?
Av justme i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 2Siste melding: 21-03-13, 11:55 -
Var veldig hyggelig å treffe dere!
Av Carro i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 5Siste melding: 30-09-09, 19:07 -
Andre i Bergen med hypothyreose?
Av maika i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 15-04-09, 22:06 -
Hvordan hjælper jeg andre med at finde ud af højt stofskifte
Av ninus i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-09-07, 11:18 -
hvordan gi andre innsikt om sykdommen sin?
Av Lissa i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 13-11-06, 12:53

Svar med sitat

Bokmerker