Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
22-10-10, 17:14 #9
Sv: Forskellen på medicinen ?
Tillykke med thyroiden

Har lige lyst til at fortælle, at Kristian Østergaard på Glostrup Apotek har oplyst mig om, at deres thyroid ikke egner sig til at blive smeltet under tungen. Men måske ved du det allerede nu
Jeg ville egentlig gerne støtte et dansk produkt men er meget glad for Erfa fra Canada. Det er porøse tabletter, sammensat ved hjælp af diverse meget ukomplicerede ting som talkum, magnesium stearat, sukker og majsstivelse.
Erfa er billigere end produktet fra Glostrup. Og skulle du få problemer med thyroid fra Glostrup, kan du prøve Erfa. (Det tager godt nok en måned at få fat i den fra man sender recepten)
Jeg nævner dette, fordi jeg, på grund af mine prøvelser udi syntetisk medicin ved, at tablethjælpestofferne heller ikke er uden betydning. Ikke for os alle, i hvert fald.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Når man forøger medicinen
Av Rogi i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 5Siste melding: 14-01-10, 16:19 -
Kvitte medicinen?
Av ofelia i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 25Siste melding: 05-06-08, 05:07 -
Forskellen på Eltroxin og Amour
Av ofelia i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 30-04-08, 20:23

Svar med sitat

Bokmerker