Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
20-10-10, 20:06 #16
Sv: "Fine" verdier - Paradoksale symptomer
Har da endelig vært hos endokrinolog etter litt venting. Må si at jeg nesten sitter igjen som et enda større spørsmålstegn enn fra før av. Hun kunne bekrefte at jeg ikke hadde hashimotos(duh..) og det var vel kanskje det eneste jeg fikk ut av samtalen. Hun brukte TSH normal 0,4-4,5 og frarådet meg sterkt å senke TSH'n min lavere enn nåværende(3,8). FT3 og andre prøver ville hun ikke ta da hun mente at de som allerede var tatt(se side.1) holdt. Da jeg nevnte symptomene jeg opplever, da spessielt varmefølelsen og nattesvetting til lakenene blir våte svarte hun at dette var bare noe enkelte mennesker opplevde uten noen spesifikk grunn(????????????) Alle innspill jeg prøvde på ble avfeiet på flekken og jeg fikk beskjed om å fortsette med doseringen så skulle det nok bli bra til slutt.(.....)
Er det jeg som overdriver eller har jeg grunn til å være missfornøyd her?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
"Ideale" verdier når man forsøker å bli gravid
Av Leya i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 01-10-06, 11:24 -
"Ideale" verdier når man forsøker å bli gravid
Av Leya i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 01-10-06, 11:24 -
"Har-fine-prøver-men-er-ikke-bra"-klubben.
Av i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 16Siste melding: 28-09-05, 21:58

Svar med sitat
Bokmerker