Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Tråd: Endelig...
Threaded View
-
20-10-10, 09:52 #5
Sv: Endelig...
Tygg den godt, sa legen til meg. Minimum 20 min før mat, og 6 timer unna jerntilskudd, ca 3 timer unna kalsiumtilskudd (kalsiumkarbonat).
Hvordan du bør trappe opp kommer jo an på om du har tatt (annen) stoffskiftemedisin før og skal fase ut denne, eller om du starter på denne fra bunnen av. Det klarer jeg ikke å lese ut av tråden?
Min lege sier at halveringstiden på t3 er såpass lang at det hos de fleste klarer seg med en morgendose. Men det er også en god del (antakelig de som har redusert omdanning fra t4) som foretrekker 2, 3 eller endatil 4 doser om dagen. Det må man rett og slett prøve seg fram på. Men sånn rent praktisk er det jo enklere om din kropp fungerer med en enkelt dagsdose.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
YES!!! Endelig... Jeg nå få begynne på Liothyronin
Av grynet i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 14Siste melding: 14-01-08, 21:03 -
Endelig hjælp!
Av Nocturne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 03-12-07, 14:56 -
Har endelig husket
Av grynet i forumet BlodprøverSvar: 6Siste melding: 13-06-06, 09:10 -
Endelig diagnose
Av sivcath i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 04-04-05, 10:59

Svar med sitat

Bokmerker