Hej Qa

Det er svært med disse beskrivelser af noget kropsligt ... men jeg tror nok, jeg har prøvet det, du beskriver.

For mit vedkommende skete det over en periode, hvor det kom oftere og oftere. Jeg fik så efterhånden det, der må betegnes som forkammerflimmer, og da fik jeg ind imellem også en meget ujævn og voldsom hjerterytme, som fulgtes med høj puls og meget højere blodtryk - det steg fra 110/70 til 136/91.

Om det så er det samme, du har oplevet eller kommer til at opleve kan jeg jo ikke sige. Men for mig havde det at gøre med, at t4-medicinen Eltroxin blev ændret og ikke slog til for mit vedkommende. Da jeg lev sat op i dosis, forsvandt de fleste af disse gebrækkeligheder, så jeg kunne 'nøjes med' at have hård puls døgnet rundt.

Jeg har læst om disse fænomener flere steder, og iflg. nogle beskrivelser er det ufarligt, iflg. andre ikke. Men det er igen dette med at være enige om beskrivelsen af det, der foregår.

Decideret forkammerflimmer er i hvert fald forbundet med øget tendens til blodpropper, så det var godt at slippe af med det.thyroid, har jeg ingen af disse plager.

Men bare for at sige, at det kan også være for lidt medicin - eller medicin, der ikke passer til dig - som gør det.

Nielsigne